17 Nisan 2010 Cumartesi

((slayt izle)) Az Daha Dövüyorlardı yazan: Mersin İçel İlinden Burak CANLI

AZ DAHA DÖVÜYORLARDI yazan: Mersin İçel İlinden Burak CANLI

 

Demokrasi kelimesi ağızlar da kalan ama kalpler de ve beyinler de yerini bulamayan bir kelimedir. Birbirinin üstüne çıkma. Diğerini yok sayma. Bütün bunlar yaşanmakta. İster kabullenelim isterse de kabullenmeyelim.

 

Ta en başından da dile getirdiğim gibi bir parçanın demokrasisi olmaz. Bütünlük içerisinde bir demokrasi mecbur kılınan en temel hedef olmalıdır. İnsan verilen değer üzerinden yola çıkılmalıdır. Değerimiz ve hedefimiz insan olmalıdır. Haksızlığa veya hukuksuzluğa halk veya halklar uğramaz. Sistem haksızlık ve hukuksuzluğunu insana yöneltmektedir.

 

Bu durum da fikir Özgürlüğüne özen gösterilmesi ve gene bu paralel de insanlara verilen değerin en üst seviyeye çıkarılması kaçınılmaz olacaktır. Her bir insan arada hemşerilik, ırkdaşlık, inanışlık gibi sayılamayacak ölçüde bulunan bağlar bulunmadan sadece insan olduğu için Milletvekili statüsüyle karşılanılmalı ve kendisine gösterilen hizmetten memnuniyet duyması sağlanmalıdır.

 

Siyasi Parti fikri ise kaçınılmaz bir şekil de bireylerin özgürlüklerini kısıtlayan bir durum halini almıştır. Bizler Asker de değiliz söylemleri her bir yanı doldurmuş ve Siyasi Parti Disiplinine başkaldırış yeni, yeni Kör oğlanlarının ortaya çıkmasına neden olmuştur.

 

Mevzuat değişse dahi profesyonel olmayan hiçbir şey tat ve zevk vermeyecektir. Bu halde pratiğe indirgenemeyen teorikte kalan söylemler kalpler de yerini bulmayacağı için de içi hiçbir zaman doldurulması başarılamamış sivil toplum kuruluşları gibi tek adam dönemi devam edip gidecektir.

 

Bana saldırmayı kendilerinde hak görenler. Beni kendilerinin tetikçisi sananlar. Bu zamana kadar benim fermuarımı siz mi çektiniz. Bu yaşa kadar beni siz mi beslediniz. Sizler bilmektesiniz de ben bilmemekte miyim? Tehditlerinizden korkar mı zannetmektesiniz beni. Siz okumuyorsunuz. Kapalı kapılar ardında kalmışsınız. Sizi bir kenara bıraktım. İnsanlık adına derin üzüntüler içerisinde bulunmaktayım. Maalesef ki varsınız. Ve maalesef ki gerçeksiniz.

 

Tehdit ettiler. Yönlendirmeye kalktılar. Neden ve niçin! Gerçek dudaklar arasından çıkmıştı. Yüzleşmek yerine saldırdılar. Kim için ve ne için. Ben biliyorum. Sizlerin kim adına ve ne için hareket ettiğinizi biliyorum. Ve restinizi görüyorum. Hodri Meydan. Yapabileceklerinizi sakınmayın. Hodri Meydan. Çürümüş ve insana değer vermekten uzak felsefenizi uygulamaktan vazgeçmeyin. Hodri Meydan.

 

Söyledim. Yazdım. Tekrar söylüyor ve yazıyorum. Fikir Özgürlüğü savunucusu bulunmayan! Ellerin de prangalarla gezen. Etrafına sahte gülücüklerle korku ve panik yaşatan kişilerden korkma yaşını çoktan geçtim. Bu açıdan işe bakıldığı zaman beni tehdit eden kuvvet için de bulundurduğu gücü Mezarlıklardan, Ceza evlerinden, Akıl Hastanelerinden almaktadır. Devirin adı her ne olursa olsun. Cellâdın yanında ki kırbaç değişik şekillere bürünmüş bulunmaktadır. Anlaşılacağı üzere cellât ve kırbacı yaşamaktadır. Nevalenin için de bir yumruk, nevalenin için de bir suikast, nevalenin için de bir Silivri, nevalenin içinde denetim sonucunda çıkacak aslı ve astarı tartışılır cezalar yatmaktadır. Sizin payınıza ne düşeceği ise… Hadi hayırlısı olsun.

 

                                                                                MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin