27 Nisan 2010 Salı

{oykusel@googlegroups.com} HİSSETMEK DEĞİL ASOLAN SEVMEKTİR

Hissetmek degil, Aslolan Sevmektir!...

Sevgili;
Adin yurek kilidimin sifresi, bir sen bilirsin o kilidin ardindaki sen dolu enginligi!
Simdi uzakta bakislarimin esiri gozlerin, bilinmez bir yokluga burunmus oysa sensizken bedenim!
Sicakligini ariyorum cunku inanirmisin bilmem İstanbul'a  ocak ayı iyice yerlesmis olmasina ragmen ben titriyorum,
sensizligin acilarina burunuyorum isinmaya calisarak ama onlar buz olup daha da usutuyorlar tenimi!...
Seni ozlemeleride en az seni sevdigim kadar sevdim Sevgili!Sana kavusmalarin verecegi hazzi dusundukce acitmaz oldu ozlemlerin sancisi kalbimi!
Uzak veya yakin Sen ol yeterki!...
Elimde adini bilmedigim kucuk bir cicek tutuyorum,
kipkirmizi ve oyle guzel oyle narin yapraklari varki dokunmaya cekiniyorum incinir diye tipki seni incitmekten korktugum gibi.
Bazen anlamsizliklar icinde boguluyorum Sevgili,diyorum hayatin bana en guzel hediyesinden uzakta yasamaya calisiyorsam bildigim tum guzellikleri neden yasiyorum ki,
hayatimin anlamini buldugum o essiz ruh benden uzakta simdi! Sonra sacmaladigimin farkina variyorum
uzak veya yakin aslolan sevmektir diyorum hissetmek degil, SEVMEK!
Gozlerini goremeden "Seni Seviyorum" diyebilmek!
Onemli olan sana dokundugunda titremek degil onemli olan adinin anilmasiyla bedenini titreten o adami sevmek!
Hayallerini sevdada buyutup hayallere sevda tohumu ekmek!
Usudugum ruzgarlarin hepsini senin esintilerin bilmek!
Tum tumcelerime Sen`le baslayip yine Sen`le bitirmek!
Bu hayati Seninle bir okadar da sensiz yasamayi ogrenmek...
yazar:?



--
güneşin rengine benzemez gecelerin rengi. üşütür ayaz, korkutur karanlık. bir hüzün bir gariplik var üstümde. ya ben fazlayım bu şehirde, YADA BİRİLERİ EKSİK...

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin