29 Nisan 2010 Perşembe

{oykusel@googlegroups.com} benim olmalıydın



--
güneşin rengine benzemez gecelerin rengi. üşütür ayaz, korkutur karanlık. bir hüzün bir gariplik var üstümde. ya ben fazlayım bu şehirde, YADA BİRİLERİ EKSİK...
 

Benim OlmalıydınGülen yüzünde güller açmalıydı

Gözlerinde beni okumalıydım

Gamzelerinde kaybolmalıydım

Benim yarim olmalıydın

Beni şiirlerinde değil

Rüyalarında hecelemeliydin

Mavi bulutlarda uçan

Uçurtmaların kanadına

Değil kalbine yazmalıydın

Pisiden korkan tırsık çocuk gibi

Kaçmamalıydın

Benim olmalıydın

YILDIZ SARGIN

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin