27 Nisan 2010 Salı

{oykusel@googlegroups.com} ilk kez


Sevdim seni bir kere Sana sormadan. Gönüllerden kaçışıp hep sanaymış. Elimde olmadan gönlüme söz geçiremedim. Bu sefer esirin oldum. Artık bu gönül sensiz neye yarar ki bile bile göze aldım. Sensiz geçecek yılları . gururumun kırılmasını hiçe saydım. Kırdığım gönülleri düşünmeden , dimdik durduğum aşk karşısında senin sevgin yüzünden kaçar oldum. En sonunda bende sevdim ama gönlüm nafile fırtınalarda. Gözlerinin serserisi olmayı göze aldım. Karşılığını düşünmeden sonu ne olursa olsun. Bende en sonunda bir hancı oldum sevda ülkesinde sense bir yolcu Yenik düşmeyi göze alarak sevdim. Seninle  ilk kez yaşamak istedim kaçtığım bu duyguları sevda denizlerinde kayboldum mağrur gözlerim şimdi bana bakıyor. Alın yazımı sana doğru çizdim. Gözyaşlarım yollarıma akıyor.

               İlk kez ağlamak istedim. İlk kez bir çocuk olmak şefkate muhtaç olmayı istedim.    ve  seni sevdim.

               İlk kez sevda bulutlarının beni ıslatmasını istedim. İlk kez gönlümün acı çekmesini istedim ve seni sevdim.

               İlk kez  Sevdalar kurmak istedim , sana dair şarkıların tutkunu olmak istedim ve seni sevdim…

              İlk kez biz olmak istedim. İlk kez sevda zindanlarında mahkumun olmak istedim ve seni sevdim..

              İlk kez çıplak gözle güneşe bakmak istedim . yaz yağmurunun çırılçıplak tenimde dolaşmasını istedim  ve seni sevdim.

              İlk kez bir kadınla sevişmek istedim. Dudaklarından arzunun  ılık nefesini hissetmek istedim ve seni sevdim..

              İlk kez Aşkı yazmak değil de yaşamak istedim. Gönlümle savaşarak ve seni sevdim.

              İlk kez zamanı düşünmemek , Ölümü Şerbet tadında hissetmek için ve seni sevdim.

              İlk kez Kaybetme korkusunu yaşamak istedim  , ve seni sevdim.

              İlk kez Yalnızlığın acısını yaşamak istedim , yüreğimde ve seni sevdim.

              İlk kez sevda bulutlarını ağlatmak istedim. Resimlere bakarak ve seni sevdim.

              İlk kez kaçmak istedim. Aynalarda kendimi görememek istedim ve seni sevdim.

              İlk kez bir beni kaybetmek sonra arayışlarımda bulamamak istedim ve seni sevdim..

              İlk kez bir kardelen çiçeği olmak istedim. Öleceğini bile bile karda açmak istedim ve seni sevdim.

Sevda ile kavrulmak , kapıların gönlüme kapanmasını istedim kaybolan zaman gözümde olmadan  ve seni sevdim.

Savrulmak istedim oradan oraya , arayışlarda kaybolmak istedim. Ve seni sevdim.

Düşünmeden , karşılık beklemeden , her şeyi bir çırpıda kenara atıp seni sevmeyi düşündüm…

 

İlk kez hayatımda Ruhumun Özgür Kalmasını İstedim Sonunu bile bile seni sevdim. Bir mutlu anını düşünerek sensizlik zamanında bin kez ölüp de hiç seni unutamamayı seçip

 

Sadece seni sevdim……

 


--
güneşin rengine benzemez gecelerin rengi. üşütür ayaz, korkutur karanlık. bir hüzün bir gariplik var üstümde. ya ben fazlayım bu şehirde, YADA BİRİLERİ EKSİK...

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin