29 Nisan 2010 Perşembe

{oykusel@googlegroups.com} HERŞEYİMSİN ( KENDİ KALEMİMDEN )

HERŞEYİMSİN
SENİ SORSALAR BANA HERŞEYİMSİN
RÜYALARIMIN  BOŞROL OYUNCUSU
24 SAATİMİ KAPLAYAN BİRİSİN
SENİ SORSALAR BANA
ASLINDA HİÇBİR ŞEYSİN
SUSUP KALIYORUM  SENİ SORDUKLARINDA
.........
SENİ SORSALAR BANA
YÜZÜNE BİLE BAKMAYA KIYAMIYORUM
O KADAR MASUM BİR YÜZ Kİ
BİR ERKEKTE OLMASINDAN FAZLA BİR ÇEHRE
SENİ SORSALAR  BANA
GÖZLERİMİN DALDIĞI HER YERDESİN
İKİ KELİME BİLİRİM BEN
SEVDİĞİM VE SAKLIM

SENİ SORSALAR BANA
DOSTLUĞUM DERİM,KANKAM DERİM
AMA GERÇEK OLAN BENDE ZATEN
ESKİ BİR YARA  GÖNLÜMDE
ÖYLESİNE HOŞSUNKİ
BIRAKMAK NE KADAR İSTESEMDE SENİ
UNUTMAK İSTESEMDE SENİ
SEVDİĞİM VE HERŞEYİMSİN
TIPKI İLKİM GİBİ....
MELİKE KIVRAK 29.04.2010 20.50




--
güneşin rengine benzemez gecelerin rengi. üşütür ayaz, korkutur karanlık. bir hüzün bir gariplik var üstümde. ya ben fazlayım bu şehirde, YADA BİRİLERİ EKSİK...

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin