30 Nisan 2010 Cuma

((slayt izle)) Gücün Yanında Olamadım Çünkü O Benim Yanımda Değil yazan: Mersin İçel İlinden Burak CANLI

GÜCÜN YANINDA OLAMADIM ÇÜNKÜ O BENİM YANIMDA DEĞİL yazan: Mersin İçel İlinden Burak CANLI

 

Bazı kafaların ağzı konuşuyor yahu yazma böyle, bak yazarsan seni bu Millet adama almaz. İleri de yazdıkların aleyhinde kullanılır diyorlar. Neden? Kim? İşte durum böyle!

 

Diyor ki şahıs ben gücün yanında değilim. Sen değilsin de bakim o senin yanında mı? Adam çıkmış meydana ben çalmadım çırpmadım. Güzel olmasına güzelde! Çalmak için fırsatın olabildi mi acaba.

 

Her bir yer yalan olmuş. Her bir yer dolan. Keyifsizliğimiz bu yüzden. Mağdurun halini bilen yok. Gören yok. Duyan yok. Umursayan yok. Yok, oğlu yokların hepsi bir arada.

 

Ne demem lazım. Ne yapmam lazım. Bilmiyorum. İsyanım kurulu olan bu düzene. Korkma sen hala etmediysen mutlaka seni de ettirirler.

 

Güzel, hoş kendinden emin olan bayan bir yazarla karşılaştım. Anlatmakta. Ben İngilterelerde okudum. Ben doktora falan filan derken! Devam ediyor. Ya benim gibi kişiyi dahi bu memlekette takmıyorlar. Normal adamı nasıl taksınlar. Hadi verin cevabını. Çıksın tek ses olabilmeyi başarabilmiş güç bunun açıklamasını versin.

 

Bayan Ülkede mağdur olduğunu ve mağduriyetine çözüm bulunamadığını söylemekte. Öyle hoş bir bayan ki bir görseniz! Artık daha neler. Bu kişi de mağdur edildiyse. Artık pes doğrusu! Diyecek bir kelime bulamıyorum.

 

Gerçekte normal ve sıradan bir kişinin takılma gibi bir derdi bulunmamakta. Bilmekte. Kimsenin onu adam hesabına almayacağını anlayabildiği için önemsememekte bu konuları. Durumun özü bu!

 

Ne var ki sokaklara bir de bizlerin içerisinden olmayan üstün nitelikli kişiler de az da olsa düşmekte. Bu durumda da İnsan Hakkı gibi olmayacak ne yenir ne içilir sözler yaprağını dökme zamanı gelmiş ağaçlar gibi süzülmekte.

 

Diyorlar ki git sen de bir güce takıl. Ya takılayım ama hangi güce. O kudret bana hele ne vere. Yok değil. Abartmıyorum. Teklif falan var. Lakin gelenlerin içi boş! Şöyle usturuplu adam gibi bir teklif bulunmamakta! Diyorlar ki sen gene de devam et. Al karpuzu içi kof çıkarsa ne ala. Olmaz ben kesmece alırım deme şansınız yok. İlla nasibine ne düşerse!

 

Bir de üstüne çürük, tatsız matsız boş ver. Sen gene de nasiplen diyorlar. Gerçi yanlış bir düşünce değil. Buralarda sürünmektense gidip ben de nasibimi almalıyım. Oysa yapamıyorum. Elim gitmiyor. Bana belki de pek sıcak gelmiyordur. Kim bilir. Sıcağından şöyle tam taze olanından olsa belki de gidivereceğim.

 

Gene de burada yazılanları okuyup da cesaret alanınız olmasın. Ziyade derece de doydum. Sağ olasınız. Sakın ola beni ciddiye de almayın. Neme lazım iler de belki bundan yüz yıl sonra ciddiye alacaklar bulunur ümidiyle yazıyorum. Kirlenmiş sistemin kirlenmemiş çocukları olmadığımızı onun için de söyleyemeyecek kadar akıllıyız.

 

                                                                                         Mersin İçel İlinden Burak CANLI

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin