30 Nisan 2010 Cuma

{oykusel@googlegroups.com} 45 Liklerden 125 Tek Şarkı - Tek Link (Nostalji)




http://images.gittigidiyor.com/2211/YERLI-45-LIK-PLAK-TOPLAM-20-ADET-TOPLU-SATIS-1TL__22116180_0.jpg


Affet (inci Çayırlı)

Affetmem (Funda) (rondo reklam müziği)
Ağlarım (Erol Büyükburç)
Ağlayamıyorum (Zerrin Özer)
Ah Bir Zengin Olsam (Tanju Okan)
Allah Allah Ne Zaman (Baha & Güzin)
Al Yanaklım (Ayla Dikmen)
Anılar (Nükhet Duru)
Anlamadım Gitti (Ajda Pekkan)
Anlasana (ilhan irem)
Anlatamıyorum (Banu)
Arkadaş (Melike Demirağ)
Arkadaşımın Aşkısın (Juanito)
Artık Sevmeyeceğim (Neşe Karaböcek)
Aşk Alfabesi (Yeşim)
Aşk Dediğin Laftır (Gökben)
Aşk Defteri (Ayla Dikmen)
Askerliğim Bitince (Kenan)
Aşk Mektubu (Ayla Dikmen)
Aşk Eski Bir Yalan (Kamuran Akkor)
Aşk Hikayesi (Gönül Yazar)
Aşkın Bir Ateş (Selda)
Aşkın Gözü Kör mü (Rana Alagöz)
Aşkın Mapushane (Selçuk Ural)
Ayrılanlar için (Timur Selçuk)
Ayrılan Yollar (Sevda Karaca)
Bak Bir Varmış Bir Yokmuş (ilham Gencer)
Baksana Bana (Işıl German)
Bal Gibi Olur (Asu Maralman)
Bana Yalan Söylediler (Semiramis Pekkan)
Başıma Gelenler (Nilüfer)
Bekleme Boşuna (Ayferi)
Beklenmeyen Misafir (Zaliha)
Ben Anlamam (Nil Burak)
Ben Böyleyim (Ayten Alpman)
Ben Dul Bir Kadınım (Sezen Aksu)
Benim Bütün Dualarım Seninle (Ertan Anapa)
Beyaz Ev (Erkut Taçkın)
Bim Bam Bom (Yasemin Kumral)
Birazcık Yüz Ver (Gönül Turgut)
Bir Dünya Ver Bana (Ajda Pekkan)
Bir Mevsimlik Aşk (Sibel Egemen)
Boğaziçi (Patricia Carli)
Boş Sokak (Ajda Pekkan)
Böyle Gelmiş Böyle Geçer (Gönül Akkor)
Böyle mi Başlar (Yeşim)
Bu Ne Dünya (Yeliz)
Bütün Aşklar Tatlı Başlar (Beyaz Kelebekler)
Çapkınım Hovardayım (Nermin Candan)
Çaren Yok (Erkut Taçkın)
Çaresizim (Funda)
Çıkmaz Sokak (Işıl Yücesoy)
Çingene (Lale Belkıs)
Çocuk Gözler (Ersan Erdura)
Damarımda Kanımsın (Nazan Öncel)
Delisin (Cici Kızlar)
Dertlerimi Zincir Yaptım (Selçuk Ural)
Dert Olur (Banu)
Dibi Dibi Da (Rana Alagöz)
Dilber (Hümeyra)
Dün Derken (Gönül Yazar)
Dünya Dönüyor (Marc Aryan)
Eski Sevgili (Banu)
Estarabim (Erkin Koray)
Evet mi Hayır mı (Kamuran Akkor)
Eylül’de Gel (Alpay)
Fabrika Kızı (Alpay)
Gel Desen Gelemem ki (Gönül Yazar)
Gel de Yanma (Erol Evgin)
Gel Şarkı Söyle (Nesrin Sipahi)
Gönlüm Çok Zengin (Rüçhan Çamay)
Gönlüm Seninle (Yeliz)
Gönül (Zerrin Özer)
Güller ve Dudaklar (Gönül Yazar)
Göz Göz Değdi (Ajda Pekkan)
Gözlerinden Bellidir (Fikret Kızılok)
Güller ve Dudaklar (Bora Ayanoglu)
Günahsızlar (iskender Doğan)
Hadi Canım Sen de (Melike Demirağ)
Haftaya (Mine Kürkçüoğlu)
Halhal (Nazan Şoray)
Hasret (Tanju Okan)
Hata Bende (Gökhan)
Hatıralar Hayal Oldu (Dario Moreno)
Hayalin Gitmez (Ersan Erdura)
Hayat Bayram Olsa (Şenay)
Hayırdır inşallah (Uğur Akdora)
Hayrola (Sibel Egemen)
Hep Meleklere Sordum (Ertan Anapa)
Her Şey Bitmiştir Artık (Rana Alagöz)
Her Yerde Kar Var (Ajda Pekkan)
Hoş Geldin Bahar (Yeliz)
Hoş Gör Sen (Ajda Pekkan)
ikinci Bahar (Özdemir Erdoğan)
insanlar insancıklar (Füsun Önal)
istanbul Kızları (Dario Moreno)
işte Hayat (ilhan irem)
işte Hendek işte Deve (Barış Manço)
istersen (Ayten Alpman)
iyi Düşün Taşın (Mavi Işıklar)
Kaç Yıl Geçti Aradan (Sezen Aksu)
Kader Rüzgarı (Ajda Pekkan)
Kadınım (Tanju Okan)
Şimdi Sen Varsın (Seyyal Taner)
Şiri Bim Şiri Bom (Gökben)
Siz Erkekler (Zümrüt)
Sokağından Geçtim (Ertan Anapa)
Son Serüven (Ersan Erdura)
Son Verdim Kalbimin işine (Seyyal Taner)
Söyle Canım (Erol Evgin)
Sultan-ı Yegah (Nur Yoldaş)
Tanımazsın Beni (Sevda Karaca)
Tatlı Dillim (Selda)
Unutama Beni (Esmeray)
Üzüntüyü Bırak Yaşamaya Bak (Gönül Turgut)
Vakit Yok Gemi Kalkıyor Artık (Metin Ersoy)
Verdiğin Söz Bu muydu (Sevda Karaca)
Yabancı (Gülistan Okan)
Yalan Dünya (Selda)
Yalnız Adam (Sibel Egemen)
Yalvarırım (Zerrinn Özer)
Yaşanmamış Yıllar (Sezen Aksu)
Yok Yok Yalan Deme (Ferdi Özbeğen)
Zor Dostum Zor (Mehmet Pekün)
Zühtü (Esin Afşar) [/S]

http://i27.tinypic.com/10xdq2s.jpg



http://i9.tinypic.com/40e5kec.jpg BİR TEŞEKKÜR YETER... http://i9.tinypic.com/40e5kec.jpg


--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin