27 Nisan 2010 Salı

((slayt izle)) Fwd: Türk ordusunu yenmeye kalktınız, kaybettiniz!



---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: Ali Serdar Bolat <serdarbolat@superonline.com>
Tarih: 24 Nisan 2010 22:43
Konu: Türk ordusunu yenmeye kalktınız, kaybettiniz!
Kime:


Türk ordusunu yenmeye kalktınız, kaybettiniz!
 
 
Doğu Perinçek, Mahkeme Heyeti'ne hitap etti:
Siz kaybettiniz! Türk Milleti kazandı!
Göreceksiniz, siz yargılanacaksınız!
Ve biz aklanacağız, aslanlar gibi!
 
 
 
İşçi Partisi Genel Başkanı Doğu Perinçek, Ergenekon davasının 144. Duruşmasında yaptığı konuşmada Ergenekon Mahkemesini eleştirdi.
Newsweek dergisinin “Türk Ordusu yenildi” başlıklı haberine gönderme yapan Perinçek, şöyle konuştu:
 
++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Newsweek gibi, Washington Post gibi dünya kapitalizminin sesi olan organlar diyor ki:
 ‘Biz Türk Ordusunu Ergenekon mahkemelerinde yendik.’
Bunun üzerine düşünün. Bunun altından kalkmazsınız!”
 
++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
ORDU DÜŞMANI OPERASYONA DAHİL OLDUNUZ
 
Perinçek:
Newsweek’te çok önemli bir haber çıktı; büyük başlıklarla: “Türk Ordusu yenildi!”
Ben kabul etmiyorum. Türk milleti yenilmeyecek! Türk ordusu yenilmeyecek!
Ama size soruyorum: Niye Newsweek ve Washington Post böyle başlıklar atıyor? Siz Türk ordusunu yenmişsiniz!
Hani ‘biz Türk ordusunu severiz’ diyordunuz ya! Hiç kimse öyle bilmiyor.
Amerika sizin için diyor ki:
“Benim Türkiye’deki kuvvetlerim, Fethullahçı gladyom, onun etkilediği yargı mensupları, Tayip Erdoğanlar… İşte bu kuvvet Türk ordusunu yendi!"
Tebrik ederim sizi!

Mahkeme Başkanı H. Hüseyin Özese:
Bizim öyle bir amacımız yok.

Perinçek:
Bakın ben bunları size bir uyarı olarak söylüyorum. Bunlardan uyanmazsanız, neyden uyanacaksınız ey yargıçlar?
Amerikan emperyalizmi, savaşmadan Türk Ordusunu yenme stratejisi izliyor. Sizin beyninizi berraklaştırabilir miyim?
Sizin bilincinizde hâlâ bir kırıntı vatanseverlik, Türkiye’ye bağlılık vardır umuduyla bunları anlatıyorum! Belki! Bir ihtimal!
Sizin hakkınızda bu söyleniyor: “Türk Ordusunu yenen…” Daha durun bakalım.
Daha yendiğiniz falan yok! Bu savaş çok farklı bitecek. Çünkü Amerika bütün dünyada tepe taklak oluyor. Bakın Ukrayna, Kırgızistan, Kıbrıs, Güney Osetya…
Sıra nereye geliyor? İmparatorluk geleneği olan, Atatürk devrimi gibi büyük bir devrim yapmış büyük bir gelenek… Bu topraklarda böyle savaşmadan yenmek olmaz!
Ordu düşmanı olan bu operasyona dahil oldunuz maalesef. Ama meslektaşlarınız sizinle aynı ruh halini paylaşmıyorlar. Yargı isyan ediyor! Bakın meslektaşlarınız ne diyor?
Talat Şalk, paşalar gözaltına alınırken ‘Türkiye işgal edilmiş gibi’ düşündüğünü söyledi. İşte gerçek yurtsever ve gerçek yargıç budur!
Bu duyguyu duymayan adam Türk milletinden değildir.

++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
ONURLU YARÇIÇLAR ÇÖPLÜKTEN TOPLANAN DELİLE İTİBAR ETMEZ
 
Perinçek:
“Ordu’nun rotasını Doğu Perinçek çizermiş…” Yeni Şafak yazıyor. (Perinçek yandaş gazetelerden kesiklerle yalanlara örnekler göstererek konuşuyor)
Ben size, çöplükten delil toplamayın dedim! Onurlu yargıçlar çöplükten toplanan delile itibar etmez…
Fakat bunlardan en önemlisi, sizin Türk Ordusunu yenilgiye uğratan kuvvetin içinde yer almanızdır.
Bu da size yeterli şereftir zaten!

Mahkeme Başkanı H. Hüseyin Özese:
Efendim öyle bir niyetimiz yok. Biz Türk Ordusunu belki de sizden daha fazla severiz.

Perinçek:
Niyet falan değil. Ben size sağda solda yazılmış bir yazıdan bahsetmiyorum.
Newsweek gibi, Washington Post gibi dünya kapitalizminin sesi olan organlar diyor ki:
 ‘Biz Türk Ordusunu Ergenekon mahkemelerinde yendik.’
Bunun üzerine düşünün. Bunun altından kalkmazsınız!.
Sinirlendiniz. Ama sinirlenecek bir şey yok. Ben söylemiyorum; Newsweek söylüyor, Washington Post söylüyor.
Siz Türk Ordusunu yenmeye ve dağıtmaya kalkan bir projenin içinde maalesef bulunuyorsunuz! Ben size daha ne diyeyim.

++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
VERİLEN GÖREVİ YAPIYORSUNUZ

(Doğu Perinçek Avukat Vural Ergül’ün dava dosyasındaki delil olarak saklanan bazı CD’lerin kaybolduğunu açıklamasının ardından yeniden söz aldı. Perinçek şöyle konuştu):
Perinçek:
Süleyman Esen tahliye oldu. Çünkü o da bütün bu tertibi yapan örgütten.

Mahkeme Başkanı H. Hüseyin Özese:
Tahliye gerekçeleri kararda yazılı.

Perinçek:
Sizin kanaatiniz… Ben duruşmayı bir hukukçu olarak izliyorum, bir sanık olarak değil.
Siz kasıtlı olarak, bu davada verilen görevi yerine getirmek için konuşuyorsunuz da konuşuyorsunuz. Siz başka bir iş yapıyorsunuz.
Sayın avukat Zeynep Küçük’ün konuşması bütün delilleriyle, örgütü ortaya çıkarmıştır.
Talebim şudur: Sayın avukat Vural Ergül’ün sözünü ettiği dava dosyasında kaybolan delillerin ve kırılan, yok edilen yoğun diskin ortadan kaldırılmasında sorumlu olması dolayısıyla İstanbul 13. Ağır Ceza Mahkemesi başkanı Köksal Şengün, üye Hakim Hasan Hüseyin Özese ve üye hakim Sedat Sami Haşıloğlu hakkında soruşturma açılması gerekir. Bunun hakkında karar vermenizi istiyorum.
Siz diyorsunuz ya “araştırın”.
Bir mahkeme dosyası kimden sorulur? Benden mi sorulur? Ergenekon mu geldi kırdı onu?
Benim kafamda oluşan şüphe: Siz kırdınız onu! Ben bundan şüpheleniyorum.
Bir mahkeme dosyasında bazı deliller yok ediliyorsa, ilk şüphelendiğim kişi mahkemenin başkanı ve üyeleridir.

Kuvvetli şüphe diyorsunuz ya, işte şüphe budur. Örgüt diyorsunuz ya, örgüt yok. Örgüte dair hiçbir şey çıkmadı. Ama siz öyle bir ruh hali yarattınız ya sanıklarda.
‘Sen kime selam verdin’ falan, kime selam verirse versin. İsterse top tüfek çıksın, bir örgüt yok! Bunu görmemesi bir insanın mümkün değil. Bunu size söyledim, buraya üç tane çoban getirin, üçüncü gün görür. Bunu siz de gördünüz. Ama siz bir misyonun insanısınız. Ben bunu tespit ediyorum. Bunu görmeme misyonu size yüklenmiş.

İnsanlar burada anlatıyorlar. Karşıda bunu anlamamak için oturan insanlar var.
Şimdi kim sorumlu olacak o kaybedilen delillerden. Çatalca’daki icra müdürü mü sorumlu? Sizin namusunuz o dosya!

Mahkeme Başkanı H. Hüseyin Özese:
Efendim dosyada delil kaybolmaz. Araştırırız gereğini yaparız.

Perinçek:
Kayboldu işte, ortada yok. Talebim hakkında akşam karar istiyorum! Yahut terk edin gidin! Bırakın bu kürsüyü yapamadığınız işi yapmayın!
Bu akşam tahliye edin beni, kanaatim değişmez.
Tahliye edin, ben ne derim biliyor musunuz? "Yukardan emir geldi, beni tahliye ettiler" derim.
Sizin adalete ve hukuka dayanan bir karar verme yeteneğiniz, iktidarınız ve iradeniz ve bilinciniz ve vicdanınız ve sorumluluğunuz olmadığını ben deneylerle gördüm.
Ben bu yalanı size söyleyemem. Tarih bana, Türk milleti bana bunun hesabını sorar. Ve siz kaybettiniz, bakın bir daha söylüyorum:
Siz kaybettiniz! Türk Milleti kazandı!
Göreceksiniz, siz yargılanacaksınız!
Ve biz aklanacağız, aslanlar gibi!
 
 
+++++++++++++++++++++++++++


--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin