20 Nisan 2010 Salı

{oykusel@googlegroups.com} SON KEZ VEDA EDIYORUM


son kez veda ediyorum
Sana son kez veda ediyorum... Varla yok arası, gerçek hayal karışımı bir aşkı taşıyamadık... Son konuşmamızdan sonra senden kopmak adına bir savaş başlattım. Yenilgi tadında bir zafer kazandım. Mutsuzluğum artti. simdi kusursuz bir mutsuzluğu her sorana anlatabilirim. Umulmadık bir zamanda, tüm kavgalarımızın sonrası bir bütün olmaya karar vermişken kaybediyorum seni, sen de beni... Azalmaya başladı yere göğe sığdıramadığımız aşkımız. Yepyeni bir anlam kazanıyor paylaştıklarımız, paylaşacaklarımız. Beklenmedik şüphelerimiz, tedirginliklerimiz var simdi. ilerisi çıkmaz sokak!!!
Bitik bir aşkın kıyısındayım... Bir kandırmaca nın ortasındayım....Her şey yarıda kaldı. Tutunacağım hiçbir sevinç kalmadı. Kalmadı hiçbir umut. Yaşadıklarımız bilinmez bir boşluğa açılıyor. Gördüğüm her şey bir yanılsama...
Tükettim tüm sabırlarımı. Onurlanacağım neyim varsa ayaklar altına serdim. Tek suçum seni paylaşmak istemeyişimdi!!! Bilsen seni ben kendimden bile sakındım. içimde sevgi ve aşk üstüne ertelenmiş, birikmiş ne kadar söz varsa sana söyledim. Sır verdim, söz verdim.. anlamadın.
Uzun bir yolculuktu sevdan... Sessiz ve yanlış bir dayanışmaydı bizimkisi. Çok geç anladık: iki yenilmişin birbirini bulmasının eski yaralara merhem olmayacağını, aksine bizi gitgide halsiz bırakacağını... Gülüyorum simdi!.. Bu gülüşümü anlamış olmalısın. Uzun bir yolculuktu sevdan. Sakıncalı yol arkadaşlarıydık... Renkli fakat, zararlı ve tehlikeli bir aşk sonrası susmak düşüyor bana artık. Ama acıyan bir şeyler var içimde. içimde bu sevdanın kapıma bırakacağı yalnızlığın telaşı var yine. Çoktan çöktü dayandığım duvar...

Kalemimin ucunda geçiyor zaman. Kalemim kendi kendine sana ve aşka benzemeyen duyguları yazacak. Aşka gönüllüydük, ayrılığa da... Yarın senin yerine başka bir insani düşünmeyi diliyorum. Sil telefon numaramı, adresimi çünkü bir dostluk bile kalmayacak geriye. Aşklardır her olasılığı silecek kadar zalim olan, ben değil... simdi varla yok arası bir aşkın elinden tutulmaz, yüzüne bakılmaz. Hayat ve aşk biz de pembesini yitirdi...
inan bu kez sana son kez veda ediyorum.

--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin