17 Nisan 2010 Cumartesi

((slayt izle)) İnternet İle Kazanç Sağlamak Ne Kadar Zor Olabilir ki?

Günde bilgisayar başında kaç saat geçiriyoruz.

Facebook'ta 1saat,

MSN'de 2 saati

Forum'da 2 saati

Oyun oynarken 3,4,5,6,.... saat

Ben 10 yıldır bilgisayar ve internet ile haşır neşirim. Ptc sitelerinden 2-3 dolar almak için günlerce reklam tıkladım belki.

Hep internetten para kazanmanın yollarını aradım. Kazandım da 20 tl, 30tl,60 tl vb.

 

Ama dedimki internette çok kazananlar var ben niçin kazanamayayım.

SEARCH-EARN isimli Kazanç Platformunu Keşfettim.

Tamamen türk mühendislerinin zekası ile kurulmuş, google benzeri bir site ama tek farkı sadece site değil sizde kazanıyorsunuz.

İnternet aramalarınızı bu site üzerinden yaparak,anket doldurarak,reklam tıklayarak,reklam vererek,arkadaşlarının cep tlf reklam amaçlı siteye girerek,siteye yazı yazarak vs. vs. bir çok kazanç getirisi olan bir kazanç platformu.

 

Üyeliğimi hemen başlattım. üye olur olmaz en iyi arkadaşlarından üye olmalarını ve onlarında yakın olduğu 3 er kişiyi üye yapmalarını istedim. Flakes uygulaması ile, günlük en az 70 puan otomatik almaya başladım. Anketleri doldurdum ve 8000 puan hemen hesabıma yüklendi. En güzeli, superwomm sistemine girdiğim 150 telefon numaramdan 150000 puan aldım. Ayrıca her  hafta 5000 puanlık bir anket geliyor. Üstelik anketi dolduran her arkadaşımdan 500 puan alacağım. 149 alt üyemden 100 kişi bu anketi doldursa alacağım puan 50000 puan olacak. İşte sistem size böyle geniş yüksek yüklemeli bol kazançlarla ödeme yapıyor.

 

 

Sistem kapalı kutu gibi her gün yeni bir yönünü keşfediyorum. Search-Earn, kullanıcılarımızın günlük kullanım alışkanlıklarını değiştirmeden gelir sağlamalarını hedeflemekte, kısaca herkesin aramaları ile yarattığı reklam pazarından pay alması gerektiğini savunmaktadır.

 

Not: 1000 puan =1 tl.

 

Ayrıntılı bilgi için sitemi keşfedin hemen üye olun.

Ücretsiz ve 5 TL bonus üyelik için tıklayın

 

www.search-earn.com/omerkygz

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin