20 Nisan 2010 Salı

{oykusel@googlegroups.com} BİR DOSTUM OLMALI Kİ


ÖYLE BİR DOSTUM OLMALI Kİ !

 

Öyle bir dostum olmalı ki!

Gözlerim dolup, hıçkırıklar dizilince

Boğazıma,

Dost dediğim o zaman elini koymalı

Omzuma.

Öyle bir dostum olmalı ki!

Ayın geceyi aydınlattığı gibi, karanlıkta

Yol gösterenim,

Uçsuz bucaksız açık denizlerde

Pusulam,

Kayalıklardan koruyan deniz fenerim

Olmalı benim.

Öyle bir dostum olmalı ki!

Zira, hayat her zaman mükemmeli sunmaz

İnsana..

Bazen ağır gelir yaşam; Dertler kurşun gibi

Ağır çıkar karşına.

İşte böylesi anlarda; beni arasın, dinlesin,

Anlasın.

Öyle bir dostum olmalı ki!

Fırtınaya tutulmuş bir sandalı, bir limanın

Kucakladığı gibi,

Sığınacağın en güvenli liman benim desin.

Sarılsın Yüreğimin palamarına,

Bağlasın limanına, bağrına basıp, yaralarımı sarsın,

Beni kucaklasın.

Öyle bir dostum olmalı ki!

Benim dost diyebileceğim, beni benle

Yaşasın.

Yoksa!

Kurttan dost seçen

Kuzu,

Tilkiyle yoldaşlık eden

Piliç

Olmak istemem..

 

Saadettin Güven

30.03.2010


--
güneşin rengine benzemez gecelerin rengi. üşütür ayaz, korkutur karanlık. bir hüzün bir gariplik var üstümde. ya ben fazlayım bu şehirde, YADA BİRİLERİ EKSİK...

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin