24 Nisan 2010 Cumartesi

{oykusel@googlegroups.com} ADINA YARISIR YAKIYOR ASKIN


Nerden başlamalı, nasıl anlatmalı bilemiyorum, uzun zamandır yazıp yazıp siliyorum. Sözsüz yazılarım da yok şimdilerde. Nerelerdeydim anlatsam diyorum ama var olduğum bir yer de yok ki…
Bilirsin, bir kez birikti mi dökülmeli sözler kalemin ucundan kağıda.
Belki de rüzgar… Ya da yağmur… Yağmur yağdı mı dünya netleşir, görülemeyenler görünür olur. Birkaç dakika yaz yağmuru sanki bir çeşit ‘an’lık ermişlik hali… Bilemiyorum.

Rüzgar dudaklarıma…
İki damla yağmur vurdu.
Bir çocuk aşkı ki
Koca insanlar böyle sevmemiştir.

O kısacık ‘an’ da kendi sevdama şaşıyorum. Nasıl onca zamana rağmen hala bu kadar büyük kalabildiğine …

Farkında mısın bilmem, bana bir haller oldu sen gittiğinden beri. Sensizlik dünya güzeli koca bir dalga sanki. Kıyılara çarpıyor bedenimi, hırçın…. Soluksuz kalıyorum. Ait olmadığım yeni bir dünyada yaşamaya çalışıyorum. Ama biliyorum ki denize dönmeliyim. Yaşamanın başka yolu yok. Deniz sensin. Seni özlüyorum.Kaynakwh: Adına yaraşır yakıyor aşkın...

Uykudan uyanıyorum aniden gece yarıları. Yanımdasın sanıyorum ama yok. İstanbul var sadece ama o da yasıma ortak sanki. Güzelliği eski bir anı gibi.

O da mı soğudu dersin kendinden, o günleri düşünüp de benim gibi? Kolay vazgeçmezdim aslında ne İstanbul’dan ne de senden. Senden hala da vazgeçemiyorum ya…

Ama sensizlik… Ondan da vazgeçebileceğim günleri bekliyorum. Ya da onun artık benden vazgeçeceği.Kaynakwh: Adına yaraşır yakıyor aşkın...

Yanardağlar gibi ‘adın’a yaraşır yakıyor aşkın. Seni seviyorum.



--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin