1 Şubat 2010 Pazartesi

Re: Ynt: (MADENCİYİZTR) Oda seçimleriyle ilgili ....

Şükrü bey öncelikle şunu söylemek isterim..her gün Mutlaka oda alehine yazılan  1 veya 2 yazı alıyorum ama yayınlamıyorum...Ama dikkat ederseniz oda lehine olan tüm yazıları yayınladım...farkı görmenizi isterim...
-Yukarıdaki yazıyı Kılıçdaroğlunun özeleştirisini okuduktan sonra yazmak istedim yazıyı aşağı veriyorum.
"Sendikalara ``sendika ağaları``nın egemen olduğunu öne süren Kılıçdaroğlu, CHP`nin iktidara gelmesi halinde sendikaları daha saydam bir hale getireceğini, hesap veremeyen bir kişinin sendikacı olamayacağını, sendikaların net ve ahlaklı tutum sergilemesi gerektiğini dile getirdi. AK Parti`nin toplumun sesine kulaklarını tıkadığını, Tekel işçilerinin feryadını duymadığını savunan Kılıçdaroğlu, şöyle konuştu: ``Tekel işçileri aslında yeni bir hak talep etmiyor, mevcut haklarının sürmesini istiyor. Bu arada, Tekel işçisi, solun emeğin yanında olduğunu, sınıf bilincinin ne olduğunu, onları sömüren bir iktidarın kendilerini nereye taşıdığını öğrendi. Sol da sokağı göremedi. Oturduk sıcak evlerimizde gazete okuduk. Ankara`da sosyolojik uçurumlar var. Ankara`nın öbür tarafına gidelim dedik mi? Altındağ`da bir aileye misafir olduk mu, onları misafir ettik mi? Onlar bunu yapıyor, biz yapmıyoruz. Rahata alıştık, tatillere gidiyoruz.`` Kılıçdaroğlu, sivil toplum kuruluşlarının ve aydınların oy kaygısı yaşamadan halkı eğitebileceğine işaret ederek, Türkiye`de siyasetin ve politikacıların halka güven vermediğini, bu yüzden de halkın siyasetçiden bir eğitim almasının zor olduğunu kaydetti. Parlamentoda her şeye muhalefet etmediklerini, toplumun yararına olacak yasal düzenlemelere CHP`nin de destek verdiğini anlatan Kılıçdaroğlu, ``İşimiz çok zor, öyle bir iktidar var ki `demokrasi, kardeşlik, hukuk, hukukun üstünlüğü` diyor ama yaptığı ile söyledikleri farklı`` diye konuştu. Muhalefet olarak halka umut vermek zorunda olduklarını dile getiren Kılıçdaroğlu, ``umut vaad etmeyen siyasi partilerin iktidara gelemeyeceğini, eleştiri üzerine kurulmuş bir sistemin sonuç vermeyeceğini, halkı mutsuz edeceğini`` söyledi. Kılıçdaroğlu, iktidara geldiklerinde ilk iş olarak ``medyayı düzelteceklerini`` belirterek, ``besleme ve yandaş basına`` son vereceklerini, medya patronlarının devlet ihalelerine girmesini engelleyeceklerini ve basın sektöründe sendikalaşmayı sağlayacaklarını anlattı."
 
Şimdi size sormak istiyorum Türkiye deki sivil toplum örgütlerini inceleyin hepsi birbirinin aynısı yönetime gelen nedense ayrılmak istemiyor...Bir de şunu belirtmek istiyorum neden eleştirmeyecez neden tavsiye etmeyecez bunu da anlamıyorum..ben yazımda genel kurul döneminde uyumayın diyorum zaten aynı kişiler seçilecek dert etmeyin..Maden kanunu tasarısına odaklanın diyorum..eğer kayıplarımız olursa telafisinin olmayacağını yazıyorum haklı değilmiyim..benim bu sene aklım maden kanununda başka birşey (Genel kurul dahi)..düşünecek durumda değilim diyorum..Ben ekmeğimizin derdindeyim...Ltfn konuşalım kırıcı olmadan yıpratmadan konuşmadan bu kadar çekinmeyin...Konuşmamdan da bu kadar rahatsız olmayın..yazımda odayı yıpratıcı 1 kelime bile bulamazsınız...Unutmayınki hemen her gün telefonda özel sohpetlerde bu konuları konuşuyorum..Bir de katılımın azlığına dikkat çekmiştim sorunuzun cevabı da burada gizli zaten ..Seçim sistemini de ltfn değerlendirin isterim...Ltfn yanlış gördüklerinizi (Benim yazdıklarımıda) yazın... mutlaka yayınlanacaktır...Emin olun ...Burası demokratik bir plartformdur hatırlatmak isterim..slm..

 
--
Aracısız ve ücretsiz ilan portalı
(Maden Müh iş ilanları+Madencilikle ilgili tüm ilanlar)
www.madenilan.com
Abdullah AKÖZEL
Maden Yük.Mühendisi
0506 427 42 22
aakozel@gmail.com

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.