1 Şubat 2010 Pazartesi

(MADENCİYİZTR) www.madenciforum.com yakında yayında olacak..

Arkadaşlar www.madenilan.com ile maden sahalarını iş ilanlarını aracısız birbirleriyle görüştürmek istedim..amacıma ulaştım diye düşünüyorum..çünkü sektör ilanlarını ücretsiz paylaşmaya başladı....
 
Şimdi de paylaşım grubumuzu desteklemek için www.madenciforum.com hazırlanıyor...1 hafta en geç 10 gün içinde yayında olacak....önerilerinizi bekliyorum..içeriğini inceleyiniz eksik gördüklerinizi yazınız ben de ekleteyim...teknolojiyi sonuna kadar kulanacağız...Konuşacağız dertleşeceğiz...slm

--
Aracısız ve ücretsiz ilan portalı
(Maden Müh iş ilanları+Madencilikle ilgili tüm ilanlar)
www.madenilan.com
Abdullah AKÖZEL
Maden Yük.Mühendisi
0506 427 42 22
aakozel@gmail.com

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.