28 Şubat 2010 Pazar

{oykusel@googlegroups.com} Bizim Sevgimiz Noktalarla Bitmesin

Sar beni sarmala virgüllerinle devam et izin verme son bulmamıza
Bizim sevgimiz noktalarla bitmesin

Ceplerime sıkıştırdığım birkaç virgülüm kalmış olmalı

İşte saf yüreklim benim işte sevgiler bukadar kolay bitebiliyor
Bu yüzden bana hiç seni seviyorum deme saf yüreklim olurmu
Bir bakışınla anlat bana aşkını

Anlat ki anlasın cümleler bitmeyeceğimizi!

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin