28 Şubat 2010 Pazar

{oykusel@googlegroups.com} hoş geldin sevdama

Bunca şiir yazdım bunca aşkı anlattım

Bir gün yılların ardından gelen

Eski değil eskimeyen sevgilim

Seni de yazacak mıydımsatırlarıma

Sen ve aşkın dizelerde mısralarımı dolduracak

Yazdığım belki de en uzun şiir olacak

Satırlarda özlemlerim dinecek

Mısralarda hasretimi bitecek

O bal rengi gözlerini baldan tatlı dudaklarını

Nakış nakış işleyeceğim her hece ile

Nasıl anlatsam ?nasıl yazsam?

Yasak sevdamım yasak duyguları
Aslında

Beklemiyordum seni ama iyi ki geldin

Yine de hoş geldin kalbime

Hoş geldin sevdama
Bir bahar oldun kalbimde

Bir tebessüm oldun dudaklarımda

Bir ışıksın ki gözlerimde gözlerine bakamıyorum

Bir sevgisin ki kalbimdeiçimden atamıyorum!

Bir seni sevdim bir sana yandım

Başka yüzlerde hep seni aradım

Ne gülüşleri senin kadar sıcak

Ne de bakışlarında ben vardım

Baharlarım çiçeksiz günlerim güneşsiz geçti

Her mevsim sensiz her günüm sensiz

Mevsimsiz karlar yağdı yüreğime

Yokluğunda hep ağladı kelimelerim

Dudaklarımın ve kalbimin tek sahibi

Seni yüreğimin en güzel yerinde sakladım

Dudaklarımı bir tek sana sakladım

Dokunuşundaki o tadı hiç unutmadım

Bir zamanlar sen hayallerimdeydin

İçime akıttığımgözyaşımdın

Yüreğim hep seninle

O büyük aşkım şimdi benimle

Eski değil eskimeyen sevgilim

Aslında
Beklemiyordum seni ama iyi ki geldin

Hoş geldin dünyama hoş geldin sevdama
Gidişin dün gibi sanki hiç gitmedin

İlkler unutulmazmış anladım

İçimde herkesten sakladım aşkını

Sana aşkını armağan ediyorum

Sevdanı kalbimde hiç tüketmedim

Bizgüz bahçemizinhazan gülleri

Yılların arasına sıkışan sevdamızdan ne kaldı geriye

Şimdihaykırmak istiyorum bu sevdamızı

Bir sevda ki bu??

Bıraktığından çok daha fazlabüyük bir aşk

Özlemlerle özen ile sakladığımız sevdamızı

Sana ait olanı sana vermek için bekliyorum

Eski değil…… Eskimeyen sevgili

Aslında
Beklemiyordum seni ama iyi ki geldin

Hoş geldin dünyama

Hoş geldin sevdama
Giderken götürdüğün umutlarım bile

Yok etmedi kalbimdeki senin olan aşkı

Koskoca yıllar geçti bu hasret ile

Rengi kırmızı

Adısenyıldızlar kadar parlak

Düşler sakladım içimde

Onlarla yaşadım onlarla soluk aldım

Yeniden Hep yeniden aşkınıı tazeledim

Büyüdüm sevgili hatta olgunlaştım

ama hiç ihanet etmedim aşkına

Sevmedim senden başka kimseyi

Bil ki? İnan ki?!

Senden başkasına vermedim dudaklarımı

Senin olan senin kaldı sevgilim

Senin kaldıSenin kaldı…………

Başkasının oldum ama emanetine hiç ihanet etmedim

Geçen zamanunutturmadı ne verdiğim sözü ne seni

Ey eski değil…Eskimeyen sevgilim
Yaz mevsimin de fırtınalar esti yüreğim de

Kışın yağan karlar da bile aşkın alev gibi yaktı beni

Şimdi ne cesaretim var senin ile olmaya

Ne de yaşamaya

Geriye ne ben kaldım nede yaşanacak yarınlar

Bildiğin kardelen yok artık ben beni yitirdim

Bir benden geriye sen kaldın

Birde ölümsüz sevdamız

Satırlara dökmek istediğim bunlar değil aslında

O kadar doluyum ki seninle

İçimde kendimi bulamıyorum

Sen yerine kimseyi koyamadığım değil

Sen sevdalım sen…

Sen gittiğinde yeri asla dolmayacak sevgilim

Aslında

Beklemiyordum seni ama iyi ki geldin

Hoş geldin dünyama

Hoş geldin sevdama

Eski değil……eskimeyen sevgilim

Şimdi aşkım çağlayanlar gibi

Gökkuşağının renklerindeyim

Düşlerim daha pembe

Rüyalarım daha renkli

Canımın ötesindeki canımsın

Bunca ayrı geçen yıllara

Pişman mısın yoksa kadere düşman mısın?

Benimle eskiyi unutup yaşar mısın?

Sana mutluluğun resmini çiziyorum

Adı hep kardelen

Aslında sen ve ben değimliydik!

Kardelen ve hercailin aşkı

Kimsenin duymadığı çığlıklarımda

Yaşlı kalbimde gözlerinin baktığı bir yerlerde

Kaybolan yıllara inat

Benimle yaşayan umudumdun

Umudumu besleyen o büyük aşkımdın

Sen canımdan öte sevgilim

Tam kendimi avutmuşken

Yeniden girdin hayatıma

Aslında
Beklemiyordum seni ama iyi ki geldin

Hoş geldin dünyama

Hoş geldin sevdama

Eski değil……eskimeyen sevgilim

Bırakaşkımızı yaşayalım

Bırak sana doyayım

Bir solukta bitmesin bir bedende sürüp gitsin

Korkmuyorum artıkbir gün gitmenden

Bana bakan gözlerinde ölümsüz aşkını

Aşkım diyen dudaklarında

seni seviyorum ile bir diriliş bir can buluş da

seni yaşıyorum hayatımın sonbaharında

Bir gülüş kidudaklarım da

Bir yol kiartık dönüşü yok

Bir sevda ki ölümüne

Bir nefes oldun ki

Aldığımveverdiğim

Artık yaşamak senin adın

Son gelişin bir daha gitme

Son şansımız sakın kaybetme

Seviyorsan sevgimizi tüketme

Bir tutam hayatımız kaldı
Daha fazla geç kalmadan yaşamaya

Bir tutam sevgi bir tutam umut ile

Göze aldık sevdamızı yaşamaya

Aslında

Beklemiyordum seni ama iyi ki geldin

Hoş geldin dünyama

Hoş geldin sevdama

Eski değil……eskimeyen sevgilim
Sen benim en değerli yerimde

Tüm imkansızlıkları sildim seninle

Seni beklerken her mevsim sonbahardı

Bir bahar yaşıyorum seninle

Hayatımın son baharın da

Aldığım nefesverdiğim nefesimsin

Hayat veriyorsun alev alev yakıyorsun

İlk ve son aşkımsınBiliyorsun

Tüm yaşadıklarıma inat

Seni anlattım satırlara

Seni yazdım mısralara

Nasıl anlattım

Nasıl yazdım bilmiyorum

Ama işde şiirimi bitiriyorum

Yetmedi biliyorum yazdıklarım

Yine de en uzun şiirim oldun biliyorum

Yine de…Hoş geldin
Eski değil……eskimeyen sevgilim

HOŞ GELDİN

Hoş geldin

Ellerin ellerinden ayrılmasın Sevgilim

 


Yüreğin bende sevgi gözlerinde

 

 


 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin