26 Şubat 2010 Cuma

{oykusel@googlegroups.com} BENZETME BENI KIMSEYE


Benzetme beni kimseye benzemez duygularım kimseye 
Bazen ağlatırsın
bazen güldürürsün 
Sonra sımsıkı sarılırsın 
İçim yine seni sever 

Benzetme beni kimseye
benzemez huylarım kimseye 
Bazen ağlatırım
bazen güldürürüm 
Sonra sımsıkı sarılırım 
İçin yine beni sever 

Benzetme beni kimseye
benzemez masumiyetim kimseye 
Bazen bebeklerin masumiyetini yansıtırım 
Etkilenirsen sımsıkı sarıl bana 
İçim yine seni sever 

Benzetme beni kimseye
benzemez sevgim kimseye 
Bazen kardeş gibi
bazen seven gibi seversin 
Etkilenirsen sımsıkı sarıl bana 
İçim yine seni sever 

Benzetme beni kimseye
benzemez yalnızlığım kimseye 
Bazen yalnız olsam da içimde seni yaşarım 
Etkilenirsen sımsıkı sarıl bana 
İçim yine seni sever 

Benzetme beni kimseye
benzemez varlığım kimseye 
Bazen tahmin edemeyeceğin kadar sıradanımdır 
Etkilenirsen sımsıkı sarıl bana 
İçim yine seni sever 

Benzetme beni kimseye
benzemez hasretim kimseye 
Bazen yanında bile bakışlarına hasret kalırım 
Etkilenirsen sımsıkı sarıl bana 
İçim yine seni sever 

Benzetme beni kimseye
benzemez beklentim kimseye 
Bazen tahmin edemeyeceğin kadar dua et derim 
Etkilenirsen sımsıkı sarıl bana 
İçim yine seni sever 

Benzetme beni kimseye
benzemez sıcaklığım kimseye 
Bazen tahmin edemeyeceğin kadar sıcaklık hissedersin 
Etkilenirsen sımsıkı sarıl bana 
İçim yine seni sever 

Benzetme beni kimseye
benzemez bahçem kimseye 
Bazen tahmin edemeyeceğin kadar her çeşit gül vardır. 
Etkilenirsen sımsıkı sarıl bana 
İçim yine seni sever.

--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin