26 Şubat 2010 Cuma

Re: (MADENCİYİZTR) MÜHENDİSLİK ÜCRETLERİ

sen benim arkadaş ifademi kabul etmiyorsan ne diye hitap etmemi istersin?
Bir de ben oda yöneticisi değilim madencilik te yapmıyorum ancak 26
sene onurlu olarak mesleğe hizmet vermiş, bu hizmetimin yanında
çalıştığım süre içinde tüm meslektaşlarımla dayanışma içinde çalıştım
. keşke seninle de çalışsaydım da sana notunu verseydim.
Selamımı da almayacaksın ama selam olsun sana, kendine iyibak
Mehmet DEMİREZEN
Emekli Maden mühendisi

26 Şubat 2010 15:18 tarihinde onur sinasi guclu
<onursinasiguclu@gmail.com> yazdı:
> medet ummayın cümlesi gerçekte yerinde olmuş demekki. çünkü bu güne kadar
> bir çok konuda yazı yazdım ama cevap veren olmadı. ve yine söylüyorum medet
> ummayın. neden ağır geldi bu kelime onuda anlamadım.
> ama bugün ben ne maden mühendileri osasından, ne maden işleri genel
> müdürlüğünden nede devletimizden bir medet ummuyorum. çünkü o kadar yanlız
> bırakılmış bir meslek grubuyuz ki hangi hakkımız korunuyorki kurum ve
> kuruluşlar tarafından. en basit örnekle teknik nezaretçmi oldunuz( bence
> büyük hata) sonra bunları bir kurumda çalışırken onun ocaklarında veya özel
> bir büro açtınız kendi faturanızla kullanıyorsunuz. bakarmısın saçmalığa
> şimdi çalıştığın kurumdan ayrıldın( bunun için hangi sebebin olursa olsun)
> neymiş istifa ettin diye 5 olan hak 3 olurmuş bak sen adalete. bu tabi işi
> kendinizde yaparsanızda aynı.yooooo ama firmalara dokunan yok o istifa
> edenin arkasını hemen doldursun yeni bir kuban daha koysun ocağına. başkamı
> odanın belirlediği net maaş üzerinde sigorta yatmazsa teknik nezaretçi
> ataması yapılmazmış.(geç bunları odam migemim geç bunları) daha okadar çok
> şey yazabilirimki. nedenmi dünyanın bir numaralı mesleği bizde ayaklar
> altında hemde dünyadaki tüm önemli ve stratejik madenlerin deposu niteliği
> olan güzel vatanımda.
> kimden mi medet umacaz. kendimizden birde allahtan.
> mehmet bey sizede bir iki kelime edeyim. ben sizin arkadaşınız değil
> meslekteşınızım. bu çerceve içerinde konuşalım. benim derdim zaten odanın
> bir tek bize hesap sorabilme kapasitesinin olduğudur.  bu konuyu aşalım.
> tüm meslektaşlarıma saygılarımla.
>
> --
> www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
> Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com
> 0506 427 42 22
> Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
> Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
> Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
> madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
> Daha fazla seçenek için,
> http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
> ziyaret ediniz.
>

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.