24 Şubat 2010 Çarşamba

((slayt izle)) İktidar ve Kanı Bozuklar yazan: Mersin İçel İlinden Burak CANLI

İKTİDAR VE KANI BOZUKLAR yazan: MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

 

Doğrusu üzerime alındım. Gerçekte tam manasıyla ben iktidara falan karşı değilim. İktidar neticede bizim iktidarımız. Hükümete karşı mıyım peki? Hayır. Tabii ki değilim. Başarıya ulaşmasını canı gönülden istemekteyim. O veya bu şekil de hükümette bizim iktidarda.

 

Oysa bir zat çıkmış ve kanı bozuklar diye laf etmiş. Siyaset yapılır. Mutlaka ki yapılmalıdır. Ama şu yaptığın siyaset mi! Gözünü sevdiğimin insanı! Bu resmen halkı kin, nefret ve düşmanlığa sevk etmek değil midir? Acaba diyorum gaza geldi de frenine mi basamadı. Bilemiyorum.

 

Onun deyişine göre ben de kanı bozuklar arasında yer almaktayım. Diyelim ki ben harbiden harbiye kanı bozuklardanım. Ve ben dâhil benim kanı bozuk olduğumu her bir kişi kabul ediyor. Muradına erdin mi şimdi. Bu yeterlimidir senin için. Rahat mısın artık.

 

Bak arkadaşım sen sadece kendini ve aileni zor durumda bırakmadın. Aynı zaman da mensup olduğun Partiyi ve hatta camiayı da zor durumda bıraktın. Mesele kanı bozuklarla kanı bozuk olmayanların meselesi değildir. Ama sen bu durumu buraya taşıdın. Ben anladım ki benim kanım bozuk. Ve ben anladım ki ben Türkiyeli değilmişim. Ve ben anladım ki bu laftan bu topraklara ait değilmişim. Öylemi? Ben bu topraklara ait değil miyim? Ben Türkiyeli değil miyim?

 

Demek öyle. Bundan böyle bildiğin gibi olsun. Canım benim. Seni mi kıracağım. Buyurduğunuz gibi olsun. Senin zihniyetinde ki insanların sonu mutsuzluktur. Yapılabilecek her hangi bir şey bulunmamakta.

 

Tarih sayfalarında oy uğruna söylenen ve kanla yazılan sayfalar o kadar çoktur ki. Bunun için yapılabilecek her hangi bir şey bulunmamaktadır. Zira menfaatleri uğruna ulvi değerleri hiçe sayan bu kişiler tüm insanlığı dipsiz bir uçuruma doğru sürüklemektedirler.

 

Bu gün için iktidar da hangi parti olursa olsun onu da eleştireceğim. Eleştireceğim. Çünkü mutlaka uygulamalarında ve mevcut durumda aksamalar bulunacaktır. Bu doğruya ulaşmanın yoludur. Ama bugün için iktidar iktidarına zarardan daha çok insanlığa ve bütünlüğümüze zarar verenlerle ilgilenmelidir. İler de bu açılan büyük yaralar öyle bir hal alacaktır ki tedavi sürecine şimdiden başlanılmadığı takdirde kesip atmak dahi çözüm olmayacaktır.

 

Fişleyenlerden tutunda kanı bozuk diyenlere kadar her tür asayişsizliğin yaşandığı atmosfer içerisinde bulunmaktayız. Korku içimi kaplamış. Altıma kaçırma boyutunu ise aşmışım. Neden? Kimden? Neyden? Korkuyorum. Abartıyor muyum? Fişlenmek istememem hatamı! Bu yaşananlar ileri derece de zamanın öne alışında ki bilim kurgu filmlerine benzemektedir. Esaret altında yaşanan bir hayat! Dün yatırım yapacaktım. Ülkem için kendim ve ailem için. Yapmaktan vazgeçtim. Fikir değiştirdim. Korkuyorum. Psikolojim bozuldu. Direk bile dikmeye gerek yok. Ortamın yumuşamasını da beklemenin bir anlamı bulunmamakta! Çünkü ben artık kanı bozuk olarak lanse edildiğim bir memleketten daha da bir şey beklemem.

 

                                                                                MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

 

 

 

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin