28 Şubat 2010 Pazar

((slayt izle)) Turkiye'de yoksullugu bitirmenin yolu, yoksullara yardim etmek degildir. Onlara is imkani saglamaktir. Turkiye'de yoksullugu bitirmenin yolu, yoksullara yardim etmek degildir. Onlara is imkani saglamaktir. Yoksullara ettikleri yardimi halkin cebinden

Turkiye'de yoksullugu bitirmenin yolu, yoksullara yardim etmek degildir. Onlara is imkani saglamaktir.

 

Turkiye'de yoksullugu bitirmenin yolu, yoksullara yardim etmek degildir. Onlara is imkani saglamaktir.

 

Yoksullara ettikleri yardimi halkin cebinden odedigi vergilerle degil de kendi gelirleriyle karsiliyormus gibi gosteren mevcut iktidarin bu davranisini desteklemiyorsaniz, siz de 11 gunde 250.000 kisiye ulasan siteye girerek oyunuzu kullanin. En azindan bu sekilde sesimizi duyuralim.

 

www.helaletmiyorum.org

 

isi gucu, yatirimlari, ekonomiyi, egitim sorunlarini, konut sorunlarini,  teroru, saglik hizmeti sorunlarini, birakip; gozbebegimiz askerle, can damarimiz yargiyla ugrasmasin.



--
Son olarak sunu hatirlatmakta fayda var? Kazanma ve kaybetme yollari da gullerle ve dikenlerle dolu. Kazanma kusaginda kaybetmekte var. Kaybettim mulahazasi icinde kazanmakta!

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin