6 Şubat 2010 Cumartesi

(MADENCİYİZTR) Oda secimleri

Hangi bölgeye kayitliyiz bunu nasıl öğrenebiliriz Ankara'daki secimlere katılmak istiyorum bilgi verebilecek arkadaslara teşekkür ediyorum

05.Şub.2010 tarihinde 22:50 saatinde, Abdullah AKÖZEL <aakozel@gmail.com> şunları yazdı:

Zonguldak’ta özel maden ocağı sahipleri kendi aralarında topladıkları paralar ile ilköğretim okulu yaptırıyor

ZONGULDAK (İHA) - Zonguldak’ta özel maden ocağı sahipleri kendi aralarında topladıkları paralar ile ilköğretim okulu yaptırıyor. Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası (ZTSO)’na üye rödevanslı özel ocak sahiplerinin yaptıracağı okul için valilikte protokol imzalandı.

Zonguldak Valisi Erdal Ata ile Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası (ZTSO) Başkanı Salih demir arasında imzalanan protokol ile Zonguldak Merkez’e bağlı Terakki mahallesinde bulunan Mustafa Kemal İlköğretim Okulu’nun yıkılarak 24 derslikli bir ilköğretim okul yapılması öngörülüyor. Özel maden ocağı sahipleri arasında toplanan para ile yapılacak okul için imzalanan protokol töreninde Zonguldak Valisi Erdal Ata, Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı M. Salih Demir’in yanı sıra, Zonguldak İl Milli Eğitim Müdürü Harun Girgin de hazır bulundu. Zonguldak Valisi Erdal Ata, eğitime verdiği destek nedeniyle teşekkür ettiği maden ocağı işletme sahiplerini örnek davranışları nedeniyle kutladı. Hayırseverlerin eğitime verdiği katkıların her geçen gün arttığını belirten Ata, “Her zaman söylüyorum ülkemizin sorunlarının başında eğitim sorunları geliyor. Eğitim için yapılacak destekler için her zaman varız. Bizler her zaman her türlü desteğe hazırız. Sadece okul değil ihtiyaç duyulan her alanda yardım severlerin katkılarını bekliyoruz. Okulumuz çocuklarımıza şimdiden hayırlı olsun. Katkısı olan herkese teşekkür ediyorum” dedi.

Zonguldak Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı M. Salih Demir ise madencilerin yaptırdığı okulun örnek bir okul olacağına inandığını söyledi. Demir, konuşmasını şöyle sürdürdü: “Zonguldak’ta 28 rödevanslı saha var. Bunun 2 tanesi büyük sahalar. Okul yaptırma fikri aklımıza geldi. Diğerleriyle de görüştük. Tek tek okul yaptırmaların zor olduğunu bildiğimiz için odamıza bağış yapıldı ve böyle bir bağış yapmaya karar verdik. Zonguldak Valisi Erdal Ata da bu düşüncemizi olumlu karşıladı. Bizde 2010 Ağustos ayında bitirmek üzere imza protokolünden sonra okulun yapımına hemen başlıyoruz” dedi.

Toplamda 3 Milyon TL’yi bulması planlanan okulun ise 2010 Ağustos ayında bitirilmesi hedefleniyor.



--
Aracısız ve ücretsiz ilan portalı
(Maden Müh iş ilanları+Madencilikle ilgili tüm ilanlar)
www.madenilan.com
Abdullah AKÖZEL
Maden Yük.Mühendisi
0506 427 42 22
aakozel@gmail.com

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.