27 Aralık 2016 Salı

((slayt izle)) Geçişimi Engelleme

Geçişimi Engelleme.Kaldırım işgalleri malum arabalar tabelalar iş yeri işgalleri cezalar caydırıcı değil.Belediyelerde işgaliye parası aldıkları için fazla ceza yazma taraftarı değil. eee boşmu duracağız.oturup razımı olacağız.asla bir önerim var. geçişimi engelleme yazılı siti kırlar hazırlayıp geçişimizi engelleyen arabalara ve masalara sandalyelere yapıştıralım. bu çözüm değil diyebilirsiniz. bizde çözüm çok haber yaptırmaya devam biliyorsunuz Vitamin fes but firması sahibi Yusuf Kenan gül tekinle 21 Mart  Tarihinde  Mahkememiz var. ben Savcılıktan gelen uzlaşma teklifini kabul etmedim.niye o davayı kamu oyuyla birlikte yürüteceğiz. ben üç kişiyi  dövmüşüm ya onların isimleri lafta doktor rapor vermiş rapor veren doktorları avukatları herkez kamuoyu tarafından Bilinecek.başka bir önerimiz cezalar caydırıcı olsun. diğer önerimiz  Devletimiz dernekler esnaf odaları belediyeler birlikte kısa film belgesel kamu spotları hazırlayalım.okullarda şiir ve kompozisyon yarışmaları yapalım.  drama etkinlikleri yapalım. daha dün yaşadığım bir olay çok dar bir yola adam araba park ediyor. ben adamı bulduruyor ve arabayı çektiriyorum. daha ben iki adım yol aldıktan sonra adam aynı yere araba park ediyor.Salih ARIKAN:Tel:0506 514 96 93

İzmir'in Konak ilçesinde görme engelli Salih Arıkan park eden araca tepki gösterdi

https://www.youtube.com/watch?v=hSPukV2hKAc


--

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "pınarslayt" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.