1 Kasım 2011 Salı

((slayt izle)) Festival Genekon Devri... Lale Devri Gibi... Mersin İçel Burak Canlı Face Sayfasını tıklayıp beğenelim....

 FESTİVAL GENEKON DEVRİ… LALE DEVRİ GİBİ…

Söz konusu yazıyı çok çeşitli bir şekil de ve hatta hikâye tadında yazmaya çalıştım. Olmuyor. Hakkını veremiyorum. Yapamıyorum. Ayaklarıma prangalar ve ben demir parmaklıklar arkasında.

Özgürlük bilmeyenler için karşı çıkılan bir durum. Bilmiyorlar. Anlamıyorlar. Anlamayacaklar. Çünkü anlamamaya ayarlılar.

Kalleş bir düzen! Kalleş bir yapılanma. Hak ve hukuk yok. Bir TV çıkan bir ses kaydı. Ne şeref ne de haysiyet.

Çok adam harcadılar. Çok adam harcamaya devam etmekteler. Ve sadece birimiz. Sadece birimiz bu adamlara dur diyemedik. Diyemeyeceğiz de. Çünkü Erdem zalimlerin yanında çünkü erdem hainlerin yanında kar etmemekte.

Tek pirim bölücülere. Tek geçit terörcülere!                    

Tek bir kişi sağduyuyla düşünmemekte! Toplum derin bir kurgunun oyuncağı durumunda. On yıllık bir iktidar. Toplanan deprem Vergileri!  Ve duble yol hikayesi.

Adamın aklını alırlar. Aldılar da. Adamın hayatını çalarlar. Çaldılar da. Memleket diyen Vatan diyen kim varsa topladılar. Toplayacaklarda.

Bence asıl suçlu toplumdur. Toplum kendisini yöneteni seçer. Toplum kendi kaderini kendisi belirler. O toplum değil midir? Coğrafyanın 3. Dünya Ülkeleri arasında yer almasını sağlayan. Toplum değil midir coğrafyayı yıllarca teröre boğan.

Bugün ki Asgari ücretlinin maaşından da sorumlu bulunan bugün ki emekli maaşından da sorumlu bulunan toplumun kendisidir. Toplum Çanakkale de ki başarıyı kendisine yontunca iyi de başarısızlıklar kendisine yöneltilince kötümüdür.

İş yoktur. Aş yoktur. Üniversite yurdu yoktur. Gencecik öğrencileri Cemaatlerin ellerine teslim eden bizler değil miyiz?

Onları evlenmemeye mahkûm eden evlenseler de bir an önce boşanmaya iten bizler değil miyiz?

Pakistan’a yardım. Somali’ye yardım. Van’a yardım. Utanıyorum. Van İlimiz için yardım toplamak zorunda kalışımıza utanıyorum. Nasıl bir memlekettir. Nasıl bir coğrafyadır. Bir Van kurulurdu toplanan Deprem Vergileriyle. Bizler bir iki çadır imkânını dahi sağlayamamaktayız.

Halen kardeşlik Türküleri! Kardeşim kardeşlik falan işin öteki yanı. Altı ayda yenileyeceksin Van’ı. Değil altı ay on altı ay geçse boş.

Soruyorum. Deprem ya İstanbul da olaydı ne yapacaktık. On binler öleydi. On binlerce bina yıkılaydı ne yapacaktık. Hayır. Biliyorum. 2002 den sonra her şey güzel oldu. Ve fakat 2002 den önce de siz aynı şimdi ki Van gibi İstanbul’un Başkanı yöneteni değil miydiniz?

Ne yazsak. Ne söylesek. Ne dillendirsek boş! Olan bize oldu. Aykırı düşünen her kez işinden oldu. Demir parmaklıklar bizler için. Her dönem her zaman biz Vatanını insanını sevenler hapsolduk mahvolduk. Olmaya evet olmaya da 2023’çe kadar da devam. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin