14 Kasım 2011 Pazartesi

((slayt izle)) Çadıramı Üzülürsün Kamer Genç'emi Yanarsın Deniz Fenerinemi İsyan Edersin Mersin İçel Burak Canlı

ÇADIRAMI ÜZÜLÜRSÜN KAMER GENÇ’EMİ YANARSIN DENİZ FENERİNEMİ İSYAN EDERSİN

Biz Palavracı Başbakanlardan değiliz. Palavracı mı? Palavra. Palavra. Palavra.

Birileri çıkmış çadır yok. Çadır Yok diye inlemekte. Diğer birileri de çadır var. Çadır gönderdik diye tekrarlamakta.

Gazeteci diye geçinen TV’lerde ağabey rollerinde bir takım düdük peşinde koşanlar sizden evet sizden utanıyorum. Buna rağmen hala sizler utanmadan çadır var çadır var türkülerini yinelemektesiniz.

İş iki çadır boyutunu da aşmış bulunmakta. Hadi çadır var. Adamlar soğuktan donmaktayız demekte. Ama kim dinliye!

Birileri mutlaka fakir edebiyatı yapmaktadır. Birileri de ağabeylik edebiyatı. Ben ne fakir edebiyatı yapana ne de ağabeylik edebiyatı yapana prim veririm. Fakat fakiriz. Bu gerçek. Bu realite. Bu asıl olan. Bu tüyü bitmemiş yetimin kanını içenlerin gerçeği.

Doğrular apaçık ortadır. Doğru olan keskin soğuktur. Keskin soğukta yaşamak zorunda bırakılmış kitlelerdir. Muhtemelen bu kişiler soğukta da bırakılsa ve hatta iki çadır bulunmasa da oylarını götürüp her zaman ki gibi kullanacaktır. Kullansın. Fakat bu şahıslar ve tüm ezilenler adına ve gene tüm bu ezilenlerin ezenlere verdiği oylar adına vurulmak pahasına demir parmaklıklar arkasında tutsak alınmak pahasına haykırıyorum sizin Allah’ınız Yok mu?

Kamer Genç’i birileri Mecliste tartaklamış. Şu düvelde Kamer Genç kadar kendini sevdirmeyi başarabilen herhangi bir siyasetçi bulunmakta mıdır acaba. Tunceli’nin prensi. Muhalefetin gerçek sesi!

Tunceli İlimiz genel çoğunluğun düşüncesi gibi düşünmemekte. Tunceli İlimiz Kamer Genç’e destek verdi. Tunceli İlimiz CHP’ye Tunceli İlimiz Sevgili ve Sayın Kemal Kılıçdaroğlu’na destek verdi.

Destekler aykırı düşünenlere. Destekler farklı düşünenlere. Destekler Türkiye Cumhuriyeti Devletine olmasına rağmen Türkiye Büyük Millet Meclisinde itilen kalkılan Kamer Genç’e aynı zamanda da zulüm yapanları kınıyorum. Bir Milletvekili’ne ki bu Milletvekili bağımsız seçilebilmeyi başarabilmiş ender insanlardandır işte Vekili itmek kakmak. Bize ne yapmazlar. Ne etmezler. Ya kapalı kapılar ardında? Soruyorum. Soruyorum.

Not ediniz 11.11.2011 tarihinde Milli Savunma Bakanımızla aynı kare fotoğrafta siyasi neden haricindeki bir nedenle yan yana fotoğraflandık. Hayatımda ne Kamer Genç’in kendisini gördüm. Ne de Kemal Kılıçdaroğ’lunun kendisini.

Hayatımın hiçbir döneminde CHP’li olmadım. Evet, CHP’ye oy verdim. Şu an olsa gene veririm. Yarını bilmem ama şu an olsa gene veririm.

Peki neden? CHP olmuş MHP olmuş bu adamlar kötü gidişata muhalefettir. Terör bitsin demekteler. Bu adamlar emeklinin maaşı artsın demekteler. Bu adamlar işsizlik son bulsun demekteler. Bir diyenlere bakın bir de aynı hikâyeyi aynı pilavı bizlere on yıllardır yedirmeye çalışanlara. Referandum da kaçınız gidip evet verdiniz. Kaçınız Kaddafi’nin arakasından atıp tuttunuz. Ayıp.

Hayır dedim. Bağıra, bağıra gidip hayır verdim. Kaddafi haklıydı dedim. Sonrasında da kahraman ilan ettim. Yarın Kaddafi mutlak surette övülecek. O zaman şimdi onun ipini çekenler yarın onu alkışlayacak. Sizin demokrasi anlayışınız kandır. Garibin fukaranın tüyü bitmemiş yetimim hakkına tecavüz edenlere. Yazıklar olsun. Yazıklar olsun. Mersin İçel Burak Canlı

NOT: Sayın ve sevgili Kamer Genç sen Türkiye’sin sen Türkiye Cumhuriyet’isin sen Türkiye Cumhuriyeti Milletinin Vekilisin. Ben de sana bizzat oy vermek istesem de seçim bölgem dışında kaldığın için senin sevdalın. Korkma diklen. Ben diklenmekteyim. Korkma eleştir. Ben eleştirmekteyim. Ben korkmayacağım. Sen korkmayacaksın. Ki bizler yanalım. Yanalım ki… Denizlerin Fenerleri son bulsun…

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin