7 Şubat 2010 Pazar

((slayt izle)) GOTHAM Şehrinin Kahramanı yazan: Mersin İçel İlinden Burak CANLI

GOTHAM ŞEHRİNİN KAHRAMANI yazan: MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

 

Bu yazıda biraz açılım yapmayı düşünüyorum. İlk öncelikle başlığı şikâyetten para alınsa gene de şikâyet ederler miydi?   Diye yazacaktım. Bıraktım. Vazgeçtim şimdilik bu sevdadan. Yazmaya başladığım günden beri tehdit üzerine tehdit. Meslektaşımın biri telefonda “ Suç duyurusunda bulunacağım. Bana mailler gelmesin. Hayır, size karşı olduğumdan değil. Ben mail olayını pek sevmiyorum.” Bunun gibi açılan telefonlar, gönderilen mailler. Liste yaptım. Bir gün beni de yolcu ederler. Neme lazım. O zaman bu arkadaşlarımız gelsinler topun ağzına. Baksınlar bir tadına.

 

Hayır, suç duyurusundan para alınacak olmuş olsa bu kadar kolay bir şekil de ağızlarına alırlar mı bunu. Bekliyorum. Çok doluyum. Çok! O gün için hazırlanıyorum. Adeta artık o gün için yaşıyorum. Zaten bavullarımı ben çoktan hazırladım. Boş verdim. Silivri’ymiş. Başka bir yermiş. Borç ödemekten canıma tak etti. Dışarıda ki sorumluluk çok ağır! Durmadan gelen faturalar. Bitmiyor. Artık kelle başı Vergi Dönemini de bıraktılar. Kellemizi çifter sayar oldular. Girer kalırım. Uygulanan sürece itiraz dahi etmem. Yatarım. Babalar gibi yatarım. Her düşünen insan gibi yatarım. Aslanlar gibi çıkarım. Dışarı da ben ne baba ne de aslan olamadım. Bu vergiler sayesinde de olabilmem mümkün değil. Gün geçmiyor ki bir fatura gelmesin. Dakikam para olmuş benim. Her nefesimin bir maliyeti bir bedeli var. Bakalım çanlar kimin için çalacak. Şikâyet edildiğim gün tüm tehdit edilişlerimin başvuruşunu onun için yapacağım.

 

Hep siyasi yazılır mı? Yazmaya devam ettiğim günlerden bir gün başka yazayım dedim. Okuyan bir kişi şaşırdı. Sen siyasi yazmaz mıydın? Gel kendin yaz. Şu sıralar biraz terk edeceğim bu yolları. Elimi ayağımı çekeceğim bu işlerden. Evimin adamı çocuklarımın babası olacağım. Yazacağım ama siyasi değil. Hoş ne yazarsan yaz illaki siyasisindir. Yazmaktasındır. Bu da yeterlidir.

 

Gene meslektaşlarımdan duyarım. Nasıl zaman bulmaktasın? Benim hiç vaktim yok. Yok mu? Neden ne iş yapmaktasın. Yoksa geceleri Gotham şehrinde dolaşıp kötülerimi yakalıyorsun. Vay benim kahramanım. Bu dünya da bir tek sen çalışıyorsun. Aman ha! Nazar değmesin. Aman! Deyivereyim. Dikkat et kendine. Üşütme hasta olursun. Koşma yorulursun. Bir de mühim adam pozlarını takılmazmısın! Allah! Allah! Yesinler seni. Var böyleleri. Her yer de. Karşınıza çıkar. Mutlaka çıkar. Dünyayı kurtaran adam! Onsuz olmaz. Vazgeçilmez. Özellikli. Oynar başlıklı. Maazallah! Maşallah! Yok böylesi. Görülmemiş. Analar daha böylesini doğurmamış. Ele avuca sığmaz. Bir de kasılır. Of be of! Çok özelliklidir bu tipler.

 

Bu tipleri bıraksanız meydana dünyadaki tüm şampiyonlara dahi nasihat verecek ders verecek karakterdedir. Onların da üstündedir bu tipler. Hele bir tipini görün bunların. Aman ha! Aman! Bir görün görmeye doyamazsınız. Akan sular durur. Akmaz olur. Daha nasıl anlatayım. Kelime bitti. Bir sayfa da doluyor. Uzatmayayım artık. Noktalayayım. Son vereyim. Birde bu tiplerin ölse de sözünden dönmeyişleri vardır. Onu da yazayım. Yarın saat 09.00’da buluşalım dersiniz. Ya da aldığı parayı, kitabı, eşyayı getirecektir. Dönmez. Dönmez oldun şarkısını söyleyiverirsin. İşte o kadar. Ah bu güvensiz işe yaramaz tipler. Tipinden anlaşılır böylesi. Katalogdan bakıp aha sen şu tiptensin kardeşim diyemezsin. Yoksa denilebilir mi? İşte yeni bir iş kapısı. Yapsınlar bir katalog satsınlar. Anlayalım bizde. Vicdanımıza yenilip de Gotham Şehrinden geldiğini sandığımız arkadaşçıklarımıza kanmayalım. 

                                                                               MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin