22 Şubat 2010 Pazartesi

((slayt izle)) FİŞLEMENİN TARİHÇESİ, KOPAR BENİ yazan: MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

FİŞLEMENİN TARİHÇESİ, KOPAR BENİ yazan: MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

 

Daha önceki yazılarımda da konu etmişimdir. Tarih bilgisi zayıf birisiyim. Hatta bununla övünürüm bile. Ama kulaklarım var. İyi duyarlar. Geç anlarım. Sonradan beynimden vurulmuşa dönerim. Ama anlarım.

 

Bir zat çıkıp fişlemeden söz etmiş. Atalarım önceden beri fişlenmiş. Onları fişleme ihtiyacını duyanlar bu gün ise şekil değiştirip beni fişlemekteler. Sonra olumlu bir şeyler oluyor denmekte. Olumlu olan ne var. Hayatımı bitirdiniz. Olumlu olan ne var. Bir fişleyenden öteki fişleyene! Ben daha iyi fişleme yaparım. Acıtmam. Diyenlerden bunlar. Değişen bir şey yok. Fişleyenlerin bize iyi davranmasını beklemek bir avuntu!

 

İnancı kalmayanların sayısının iyice arttığını bilmekteyim. Bunu onlarda bilmeliler. Artık zaman kendini kurtarma zamanı olmuştur. Zaman budur. Her bir şeyin yalana karıştığı bir noktada bulunmaktayız. Düzen devam etmektedir. Kargaşa ve güvensizlik ortamı hâkim bulunmaktadır.

 

Şunu, bunu gözaltına almışlar. Alın. Durmayın. Gözaltına alanları gözaltına almışlar. Alsınlar. Durmasınlar. Devam etsinler. Ne yapmaktaysalar. Yapmakta oldukları şeylere devam etsinler.

 

Hukuktan, adaletten bahsetsinler. Bahsetsinler. Ayrımcılık yapmanın yanlışlığından, hepimizin farklılıklarıyla bir olduğumuzdan bahsetsinler. Bahsetsinler. Durmasınlar. Ekonominin iyiye gittiğinden! Bir numara olduğumuzdan bahsetsinler. Bahsetsinler. Yedikleri içtiklerinden bahsetmesinler. Bahsetmesinler. Saklı kalsın. Kendilerinde saklı kalsın.

 

Artık neden neyden bahsederlerse bahsetsinler. Boş. Hiçbir anlamı yok. Manası bulunmamakta. Değer arz etmemekte. Gidenin gelmediği gelenin sustuğu bir ortamda bulunmaktayız. İnancımı yitirdim. Hiçbir şekilde artık inanmıyorum. Bütünlük hikâyeleri canımı sıkıyor. İnanmıyorum. İnanılacak her hangi bir şey kalmadı. Değer arz eden bir şey kalmadı. Küçüldü. Gözümde yok artık.

 

Tarihte çarmıha gerilenleri, asılanları, kellesi kesilenleri izleyenler vardı. Şimdi de var. İzliyorlar. Susuyorlar. Duruyorlar. Anlamsızlaştırılan. Manasızlaştırılan bir memlekette susmak bizim işimiz olmuş. Susmak bir yana artık zevk alıyoruz. İzlemekten büyük bir zevk duyuyorum. Yeni kurbanlar istiyorum. Eskiler de arenalar da yaşandığı gibi. Yeni kurbanlar. Daha büyük şişirme haber olaylarıyla karşılaşmak istiyorum. Büyük silahını kullanmadın umarım. Lütfen artık korku filmlerindekinden istiyorum. Gerçekçi şöyle en iyisinden! Bir başyapıt. Aha demek istiyorum. İki üniformalıyla bu iş olmaz. Şovunu en kral şovunu bana sergilemelisin. En tatlısını. Müptelası oldum. Ama dozajı yükseltmelisin. Sözüm sana olsun. Seninleyim. Ama kralını benim için sergile. Öyle bir şey yap ki. Helal sana diyelim.

 

Fişlemenin tarihi. Bu tarih değişmez. Eğer sen diye bir şey varsa bu halde de o vardır. Bu durumda da ben varımdır. Gücü yeten yetene! Ama her devir de her âlem de fişlenenler vardır ki onlar da bizleriz. Bizler her daim fişlenenlerin içindeyiz. Fişleniriz. Fişleyin ağabey beni. Lütfen fişleyin. Kralsın ağabey. Büyüksün ağabey. Helal bu yollar sana ağabey. Allah! Allah! Ye beni. Sarmala. Kopar. Hadi durma. Ver fişimi elime. Hadi ama.

Not: Bu noktadan sonra yazarımız kopmuştur. Geldiler ona.

 

                                                                               MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin