14 Şubat 2010 Pazar

((slayt izle)) Beyaz'dan Görüşmeye Geldiler yazan: Mersin İçel İlinden Burak CANLI

BEYAZ’DAN GÖRÜŞMEYE GELDİLER yazan: MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

 

Bilmem anlatabildim mi. İçimde ki derin yarayı sizlerle nasıl paylaşabilirim. Hayır, adamlar baktılar ki Silivri falan da kar etmeyecek. İyisi mi dediler onu iyi edelim. Görüşmeye açığım. Taleplerimi sıralamaya başlayayım o zaman.

 

İlk genel seçimler de 1. sıradan Milletin Vekilliğini yapabilmem adına adaylık. Ne de olsa eğer ben bunu hak etmemekteysem, seçilenin benim olmamla seçimin sonuçlanması mümkün olmayacaktır. Bakalım bir hele aday ben olacak olursam halk tercihini nasıl kullanacak.

 

Sadece Milletin Vekili olmak da yeterli değil. Zira Benim Bakan olmam lazım. Yani bir şeylere bakmam. Öyle lamı cimi yok. Bakan olayım ki bakabileyim. Bakmadan görmeden işin tadı çıkmaz. Durmaksızın yola devam edebilmem için de en az üç çocuk ve bu keratalara ABD’ler de burslu eğitim sağlayacak ilişkiler gerekmektedir. Eh şimdi oldu sayılır. Ne de olsa ben Milletin Vekiliyim.

 

Ekonomi kötüymüş. Hayır değil. İyi. Hayat şartları zorlaşmış. Dedikodu. Sosyal patlamanın eşiğindeymişiz. Hadi oradan. İş yokmuş. Allah! Allah! İşi arayan yok. Zam mam olayları artmaktaymış. Tabi ki emeklinin maaşına zam var. İşçinin memurun maaşına zam var. Dünya Ülkeleri sıralamasında yer almaktaymışız. Yalan. Sıralamanın ilk ülkesiyiz. Fabrikalar kapatılmış. Üretim durmuş. Uydurma. Adımız üretim. Soyadımız fabrika.

 

Ver bana. Vereyim sana. Hayır, kendim için istiyorsam namerdim. Her şey Vatan için. Ak bir Ülke de Aklanmayan kalmasın diye.

 

Dedim ya. Başında da belirttiğim gibi Beyaz’dan görüşmeye geldiler. Yanlarında kömür yoktu. Masa da kelepçe! Yanların da buzdolabı yoktu. Bellerin de bir bilmece. Ağızlarında tekerlemece. Direk girdiler konuya. Adı Ergenekon. Soyadı Silivri. Doğmadan derlermiş ya ne şehit ne gazi bok yoluna gitti Niyazi. İşte durum böyle bir şey! Seç dediler. Gazi, Şehit, Niyazi! İstediğin senindir.

 

Ben almam dedim. Alacaksın dediler. Almayı bilmem dedim. Öğretirim dediler. Yapmayın dedim. Acıtmayız dediler. Dediler hak için millet için dediler. Dediler fukara için dediler. Alıp sürüklediler beni önlerine. Vurmayın dedim. Vurmayız dediler. Kırmayın dedim. Kırmayız dediler. Dediler kodamanlar için dediler. Dediler düzen için dediler.

 

Seç dediler. Seni ne yapalım. Neyle suçlayalım. Ocağını nasıl yakalım. Seçmem dedim. Yapmayın etmeyin dedim. Amma illa seçmem gerekirse seçimler dedim. Milletin Vekilliği dedim. Ya dediler. Bakan dedim. Bakan gören olmak isterim dedim. Tatmak isterim dedim. Ya dediler. Dediler, dediler gittiler. Gelecekler. Bir daha gelecekler. Çok değil az zaman sonra beni diyemeyecek, göremeyecek, bakamayacak yapacaklar. Yapsınlar. Etsinler. Sizler de bırakınız yapsınlar. Bırakınız etsinler. Ellemeyin. Ellemedikleriniz gibi. Görmeyin. Bilmeyin. Karışmayın. Görürseniz gören gözleriniz nece olur. Bilirseniz bilen yerleriniz nece olur. Benim adım Niyazi. Ne şehit ne gazi! İşte böyle bir şey!

 

                                                                              MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin