18 Şubat 2010 Perşembe

((slayt izle)) 2080 Yılının Gençliğine Başımız Belada yazan: Mersin İçel İlinden Burak CANLI

2080 YILININ GENÇLİĞİNE BAŞIMIZ BELADA yazan: MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

 

Bugünün tarihi 18.02.2010 bulunmaktadır. Dünyamızda bulunan gelişmeler hiç iç açıcı değildir. Zaman Makinesi 2080 yılında icat edilmiş olacak olursa lütfen bu söz konusu tarihe geri dönüp bizlere hakkı, demokrasiyi, hukuku getirin.

 

Korku her yanı kaplamış bulunmaktadır. Hesap sorulamaz bir hal alınmıştır. Kötülüğün iyilikle karıştırıldığı bir noktada bulunulmaktadır. Sizlere İmdat! İmdat! İmdat! Demekten başka çare kalmamıştır.

 

Umarım 2080 gençliğinde ve toplumsal yapıda böyle sorunlarla karşılaşmamaktasınızdır. Yok, halen bizlerin bu tarihlerde yaşadığı sorunlarla karşılaşmaktaysanız o halde bir iki nasihat vereyim sizlere. Tamam, bizim kelimize ilacımız bulunmamakta ama gene de okuyun bir bakalım.

 

İnsanlık adına hizmet etmek yerine menfaat gruplarına hizmet etmeyi yeğleyen yöneticiler yüzünden dünyamız allak bullak olmuştur. Hukuk oyuncak haline getirilmiş ve bu oyuncak en tehlikeli silah olarak çağımızda yerini almıştır. Hukuk suçludur. Suç hukukundur. Bu yüzden de hukuk cezalandırılmalıdır. Hukuk doğduğu günden beri hukuksuzlukların kapıları ardına kadar da açık kalmıştır. Demokrasi uğruna verilen mücadeleler her zaman bir grubun bir ırkın bir bileşiğin ardına sığınmış ve hiçbir zaman onun bunun demokrasisinden ileri gidememiştir. Sistem çökmüştür. Hak talepleri zorbalıkla bertaraf edilmiştir. Her daim mevcut bulunan at yapışmasa çamurun izi kalsın politikaları nefes yollarımızı tıkamış ve adeta atan bir kalpte bizleri ölüme mahkûm etmiştir.

 

Her an kapı çalacak ve götürecekler diye korku içerisinde yaşamak. Neden? Niçin? Götürecekler. Götürenler kim? Götürtenler kim? Demeyin. Yapmayın. Suçun olmasa götürmezler demeyin. Suçun olmazsa korkmazsın demeyin. Yapmayın. Etmeyin. Giden gelmiyor. Gelen değişiyor. Gidenin yardımcısı olmuyor. Gelen ise susuyor. Ve bir daha konuşmuyor.

 

Ben ve ben artık susuyorum. Belki psikolojim bozuldu. Ve belki de olması gereken bu. Susuyorum. Eleştiriye. Toplumsal iyileştirmelere son! Son artık. Böyle olması gerekiyor. Af diliyorum. Beni affedin. Lütfen ellemeyin bana. Tek bir adamım dahi yok benim. Elektrik faturasını ödeyemeyen! Simit yesem mi yoksa param gitmesin boş ver deyip de o gün hiçbir şey yemeyen adamdan ne zarar gelir size. Ben buyum. Ne ötekiyim ne beriki. Ben borçları bulunan birisiyim. Ödemesi gereken faturaları olan ve bu faturalar için her gün canla başla mücadele veren bir zavallıyım. Olgunlaşmış bir meyve gibi ağaçtan düşmenizi bekleyeceğim. Düştüğünüz gün. Aman dileyişinizi bekleyeceğim. Amanlarınız da ki çığlıklarınız hemen her yeri saracak. Hak diyeceksiniz. Hukuk diyeceksiniz. İnsanız diyeceksiniz. Biz hain miyiz? diye soracaksınız. Peki, biz şimdiden o soruyu sizlere sorsak bizler hain miyiz? Bizler insan değil miyiz?

 

Bakın gene yapıyorum. Gene yazıyorum. Affedin beni. Artık uslandım. Başka ciddi bir şey yazmayacağım. Bundan sonrasında bekleyeceğim. Olgun bir meyvenin ağacından yere düşmesini bekler gibi bekleyeceğim. Beni affedin. Yok sayın. Artık yokluk içerisinde yok olan birisiyim ben. Bırakın peşimi. Bırakın beni. Unutun beni. Unuttum çünkü ben sizi.

 

                                                                                MERSİN İÇEL İLİNDEN BURAK CANLI

 

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin