4 Şubat 2010 Perşembe

Re: ((slayt izle)) merhaba

merhabalar tarafıma sizden bilgi paylaşımı ve çalışma isteği maili geldi konuyu pek anlamadım ama yinede yanıtlamak isterim.
 

Merhabalar

 

 

Tekirdağ Sanayi ve Ticaret İl Müdürlüğünde T.S.H.Heyetinde 4 yıl raportör olarak görev yaptım. 1 yıl önce emekli oldum. Merkezi İstanbul Bakırköyde bulunan TUDER Tüketiciler Derneğinin 1yıl  Tekirdağ İl Temsilcisi olarak görev aldım Yine Tekirdağ Sanayi ve Ticaret İl Müdürlüğünde T.S.H.Heyetinde asil üye olarak görev yaptım ve toplantılara katıldım. Tüketici Vakfı kurma çalışmaları içindeyim.

İnternette gruplarda ve yerel gazetelerde Tüketiciler üzerine yazılarım ve makalelerim mevcut. (bankaciyiz.biz)

 

google'da ismimle arama yaparak yazılarımı okuyabilirsiniz.

 

esenkalın

 

YUSUF PEKSU

 

İLETİŞİM ADRESLERİM

 

Yusuf.peksu@gmail.com

 

CEP: 0554 354 5252

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin