15 Şubat 2010 Pazartesi

Re: (MADENCİYİZTR) maden sahaları hakkında

Ben İsmail Bey'in yorumuna katılarak birşeyler eklemek istedim.

Birçok sıkıntılarımıziçinde bu da çok önemli bir yol tıkayıcı diye düşünüyorum. Hemen hemen hergün gerçekten abartmadan söylüyorum bunu, elinde bir arama ruhsatıyla gelen o kadar çok kişi varki...

Ne ruhsatı bu diyorum?

"... çok yüksek tenörde demir var..."

"... Analiz yaptırdınmı?"

"... Ben işletmek istemiyorum, sat bunu.."

" Tamam satayım da tenörü ne, yan kayacı ne, şusu ne busu ne?" deyince arkadaş kalıyor. Sonra bana dönüp "ben kaç tane böyle saha sattım, analiz nerden çıktı?" diyor.

Aynı şeyleri mermer sahaları içinde yaşıyoruz... Fazla uzatmak istemiyorum. Ama geçmişte az maliyete çok kazananlar bazı kesimlerin iştahı kabartmış ama sistemin artık öyle olmadığını söylüyoruz ama inandıramıyoruz.

Danışmanlığını yaptığım başka bir müşterim vardı, ona sahasının değerinin düşük olduğunu ve ne demir çeliğe ne de çimento fabrikalarına verebileceğini söylememe rağmen dinlemedi.

Bu ülkenin insanlarının bu işle uğraşırken MADEN MÜHENDİSLERİne GÜVENmeleri şart. Yoksa daha çok zarar eder, daha çok kalkınmak için bekleriz...
--
Ayşegül YÜCEL
Maden Y. Mühendisi
Fener Madencilik Mühendislik ve Müşavirlik
Malatya

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.