20 Şubat 2010 Cumartesi

Re: (MADENCİYİZTR) İş görüşmesine çağırdığınız kişinin yol parasını ödeyiniz..

                  Arkadaşım neyden bahsediyorsun pardonda ?  Cevap ver gerçekten neyden bahsediyorsun ya . Sen aşağıdaki maili yanlış okudun sanırım ya da okuduğunu anlamadın. Ben mi dile getireceğim benim yol ücretimi verin diye , ben mi dile getireceğim beni bergamaya kadar bırakın bari diye. Maden mühendisine günümüzde verilen değer ortada. Sizin bilmediğiniz ne hikayeler var ne davranış biçimleri var. Ya biz el ele vericez bu pozisyonu düzeltecegiz ya da yayan kalmaya devam edicez. Firmaya haksızlık olmuyor mu dıyen arkadaslarımı şiddetle kınıyorum. Kozana ödül vermek için ayrıca ekstra bir neden bu..

NOT: Abdullah Bey kardeşim maillerime sansür uygulama lütfen. Senin kürsünden yazmıyorum ben . 

Saygılar

Tahir KESGİN
Maden Mühendisi
5424023100

--- On Fri, 2/19/10, Abdullah AKÖZEL <aakozel@gmail.com> wrote:

From: Abdullah AKÖZEL <aakozel@gmail.com>
Subject: (MADENCİYİZTR) İş görüşmesine çağırdığınız kişinin yol parasını ödeyiniz..
To: madenciyiztr@googlegroups.com
Date: Friday, February 19, 2010, 12:05 PM

Kimden: Engin Dogan <engindogan58@hotmail.com> yazmış..


Abdullah bey


Daha önce Koza'da 4 sene çalışmış bir maden mühendisi olarak,
aşağıdaki maillerle ilgili eski firmama biraz haksızlık yapıldığını
düşünüyorum. Bu gün Koza firması bünyesinde yanlış hatırlamıyorsam
otuzun üzerinde maden mühendisi çalışıyor bir okadar da jeoloji
mühendisi vardır. Yine yanlış hatırlamıyorsam 99 senesinde mezun
olduğumda 16 farklı üniversitede maden mühendisliği bölümü vardı.
Dönem arkadaşlarımdan maden mühendisliği yapan sayısı bir elin 5
parmağını geçmez. Maden mühendislerinin sıkıntısı ortalıkta çalışmaya
çalışan şirketlerin istihdam sayısı olmamalı. Bizim sıkıntımız mezun
sayısını karşılayacak işletme olmaması. Bunların artması için bizim
destek olmamız lazım diye düşünüyorum.  Ben de arkadaşların geçtiği
yollardan geçtim ve geçenleri de gördüğüm için söylüyorum. İş
görüşmesine gelen arkadaşların yol paralarını alamaması yada madur
bırakılması gibi bir durumla çok zor karşılaşılır. Buna o firmada
çalışan maden mühendisi arkadaşlar da müsaade etmezler. Bizler zenci
köle avcıları değiliz ki?  Eminim Mustafa Saydam arkadaşımız o dönem
ilgili arkadaşlara bunu iletse gidiş dönüş yol ücretlerini alırdı.






Maden Mühendisi arkadaşımız Mustafa SAYDAM ARKADAŞIMIZ YAZMIŞ"Koza
altIn işl. A.Ş. " beni de, 2007 yılı ekim ayında iş görüşmesi için
aramışlardı ve davet etmişlerdi. Hem de  taaa Mersinden, Bergama ya.
Ben o kadar yolu kat etmiïştim , o kadar uykusuz kalmıştım, bırakın
yorgunluğumu,  ocaktan bergamaya kadar bile bir araçla beni
göndermediler ayrıca yol paramı da vermediler." demiş...Daha önce
başka firmalar da yapmışlardı...Bence çok yanlış..






--
Aracısız ve ücretsiz ilan portalı
(Maden Müh iş ilanları+Madencilikle ilgili tüm ilanlar)
www.madenilan.com.
Madencilerin internette buluşma noktası
www.madenciforum.com
Abdullah AKÖZEL
Maden Yük.Mühendisi
0506 427 42 22   aakozel@gmail.com

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)             
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.