3 Şubat 2010 Çarşamba

{oykusel@googlegroups.com} sadece bir söz

Yok olacağım yolların taşlarını şimdi kendi ellerimle dizsem de çimentolarını eksik koyuyorum sevgili. Ben o yolları sonu olmayan sevdamız için yapıyorum diye avutuyorum kendimi. Kanatsa da ellerimi beton seni seviyorum ya... Ve hiç ayaklarımın üstünde durmuyorum o yolda biliyor musun... Beynimi katıp çimentoya egomu taşların arasına diziyorum. Nasılsa eksilen ne varsa sen dolduracaksın ya... Sen herkesten çok seveceksin beni değil mi sevgili. . .

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin