9 Şubat 2010 Salı

{oykusel@googlegroups.com} ne zaman

Ne zaman elime bir kalem alsam
Sana seslenmek geliyor içimden
Güzelligini hatirliyorum bir yaz günü
Yine gemiler geçiyor uzaklardan
Biz yosun kokulu rihtimlarda el ele
Sehirlerden Istanbul, aylardan temmuz
Ne zaman elime bir kalem alsam
Geçmisi seninle yeniden yasiyoruz
Ne zaman elime bir kitap alsam
Hep seni okuyorum inanir misin istiyorum
seni anlatmali bütün romanlar
Sevilen kadin hep sen olmalisin.
Ne zaman elime bir kibrit alsam
Yine Istanbul'u yakmak geçiyor aklimdan
Bu sensiz sokaklari, bu evleri
Bu plajlari bu denizleri
Sensiz kaldigim bu sehri tüm yakasim geliyor
Yine alev alev bir ANKARA düsünüyorum
Ve çaresiz yaktigim bütün sigaralarin
Dumanlarinda seni görüyorum.
Ne zaman elime bir firça alsam
Yüzünü çiziyorum kapilara, duvarlara
Bir bir hatirliyorum bütün hatlarini
Gözlerini dudaklarini saçlarini
Baktigim her yere gölgen düsüyor
Dokundugum her seyde senin sicakligin
Sonra daglar, denizler giriyor aramiza
Gitgide büyüyor uzakligin
Artik hiç bir sey kâr etmez biliyorum
Ne dost, ne içki, ne ask, ne kadin
Gözlerimde yillardir essiz olan
Degismeyen bir sen varsin
Ne zaman elime bir ayna alsam
Gözlerimden korkuyorum, bakislarimdan
Bu seni unutamayan benden korkuyorum
Uçurum çizgiler, kara gölgeler
Bir sonun belirtileri yüzümde yer yer
Karsimdaki yüz sefil bir aksam
Hep sana sesleniyorum duyuyor musun
Ne zaman elime bir kagit alsam.

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin