23 Şubat 2010 Salı

{oykusel@googlegroups.com} gözlerinin esiriyim

Gözlerin
Sevda mahzenimdeki gardiyanlardır...
tutsak eden beni
Ey sevgili!
ne olur ayırma gözlerimden gözlerini
âzâd olmasın yüreğim...
tutsak kalsın sende ki
kim olduğumu bileyim
yoksa meçhûl biriyim...!

Erisin gözlerinin mahşerinde ürkek bedenim.
Kapatma gözlerini yârkapatmakiölmeyeyim.
Yansam da alev alev bakışlarının harında
Söyle bana yâr! ! ...ben seni nasıl sevmeyeyim.?

Sen ki
Ben… ben de biterkenbeni sende var edensin.

Beni sensiz bırak
kor alevlerde yak
İster diline hapset sustur sözlerini
Yeter ki ayırma gözlerimden gözlerini…
….
Yüreğime düşen bakışlarında filizlenen sevdamız
Mahkum kalmasın yokluğunda kırılsın prangalarımız…
….
Ağıtlara yaktırma bu sevdanın küllerini
Soldurma! henüz açmamış gonca güllerini…
..
Ben senin bahar bakışlı gözlerini sevdim
Ben senin gözlerinde hapsolmayı sevdim.

Azâdım ölümüm
bin parçaya bölümüm demek
sensizliğindeki nâçiz ruhum
bakışlarında hayat bulur.
Kapatma gözleriniYar!
Kapatma ne olur…!


 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin