21 Şubat 2010 Pazar

{oykusel@googlegroups.com} GOZLERIMI YUMDUM HAYATA


Gittiği her yerden güneş toplardı gözlerim senin için… Ve sen avuçlarımdan hayatı içtiğini söylerdin. Her gün bayram coşkusuyla öperdin öperdin düşlerimden. Oysa ne çok olmuştu gözlerimden denizi görmeyeli… Dudaklarımdan tuzunu tatmayalı ne çok olmuştu…

Seni görme yeteneğini kaybetti gözlerim o kazanın ardından. Dermansız dizlerime kapanıp ağlayan gözlerini hatırlıyorum. Çoğalan sızılarıma dolanışı dokunuşlarının dindirirdi çaresizliğimi. Umutsuz saçlarımı okşardı ellerin yanaklarımdan süzülen kanlı yaşlarımı silerdi dudakların. İlk kez o zaman gördüm yüreğinin büyüklüğünü. Ellerim ayaklarım tutmasa da; gözlerim görmese de; benim elim benim ayağım benim gözüm olma sözün. Ey deli sevda sen ne büyüktün.

Biliyordum canıma işleyen sızılarımla ömründe bir yara olacaktım bundan böyle. Her baktığında acılarıma isyanlara yoldaş olmaz mıydı yüreğin… Zorlu bir yaşam olsa da bizi bekleyen hiç yitirmedi sevdanın coşkusunu yüreğin. Ne büyük bir sevdaymışsın sevdiğim. Dertlerime sarmaş dolaş sarıldın gönüllü. Bir gece olsun göğsünden b
aşka yastıklara değdirmedin başımı. Dizlerimde derman gönlüme ferman bir sevda yarattın be can.

Yüreğimi nefesine yasladığımda can verdin yarınlarıma. Gözlerim kanla doluyken umutlu
öyküler anlatırdın dermansızlığıma. Elindeki kandille ışık verdin karanlıklarıma. Gönlümün içini aydınlattığın günler uzundu yalnız değildi gecelerim. Zaman zaman lanet ederdim yaşadığıma… Kızardın gizli gizli ağlardın bilirim. Taş kesilmiş bedenimle toprağa bakan gözlerimle en çok sana koşmayı özlerdim ben. Ruhum bin parçaya bölünürdü bu nasıl bir yok oluştu alnıma yazılan. Bir giysi gibi çıkarıp atmak istiyordum felçli tenimi üzerimden. Geçmişte kalan bir anı olmasını istiyordum içten içe. Ne sıcak geceler oldu yüreğimde yakamazdım ateşlerini odanın donardım içimde. Sen ağlardın dermansız dizlerimde bir sen anlardın beni bilirim.

Kucaklardın beni heyecanla sahile götürürdün her gün… Sabırsızlığımı belli edemesem de anlardın sevgili. Gerçek olamayacak kadar güzel bir düştün içimde. Sevgi dolu bakışların dilinde tatlı sözlerin hiç eksik olmadı. Gönlünün bağında bahçesinde özgürce gezinirdim her gece.

Ah neden neden seni çok sevmiştim ben. Gönlümün derinlerinde bir sızıydı o gece. Yüreğime yetimliğim sevdama külleri düştü hasretin. Uzaktan duydum sesini ya da bana öyle geldi. Sanki beni çağırıyordun bir yerlerden. “Gitme” diyemiyordum acıyordum içten içe.

Acılar birbiri üstüne yığıldı. Karabasan gibi bir gün ayrılık gelip çattı. Yüreğim dalları kurumuş bir ağaca döndü tutkularım su gibi karıştı toprağına. Gözlerim seni görme yeteneğini kaybetti o ölümün ardından. Yalvar yakar olacaktım Azrail’e neden beklemedin söyle neden… Ölümün doğumu oldu sessiz çığlıklarımın yar. Nasıl söyle nasıl kadere boyun eğdi ömrün. Nasıl atmaz sol yanına işlediğim gülün. Yokluğunun alacakaranlığına gömmeyecektin beni. Sesine hasret koymayacaktın hani. Yapmayacaktın sevgili sözün vardı gitmeyecektin. Hiç affetmeyeceğim seni bu yüzden. Benden önce kucakladığın için ölümü hiç affetmeyeceğim anlıyor musun!

Bir ağız olmuş damlalar hepsi adını haykırıyor yar. Hadi gel gel de bana sahip çık. Deliliğimi ayaklandır yine. Dayanamıyorum. Gittiğinden beri her yağmurda sana kavuşuyor ve her yağmura bulut oluyor gözlerim. Damla damla sana karışacağım gün yakındır sevgili. Acılarımı ve dermansızlığımı soyunup üzerimden sana geleceğim gün yakındır. Madem ki sen yoksun bundan gayrı ben de gözlerimi yumdum hayata ve beni sana getirecek o kara gemiyi bekliyorum.

İşte hazırım fazla bekletecek değilim seni
Saatim geldi sevgili az kaldı vuslatın sevekşine
Sevgi dolu sözlerini hazırla ve bekle geliyorum sana.
Hiçbir şey yolumdan alıkoyamaz beni yar
Özlemliyim geliyorum seni saklayan topraklara.

--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin