24 Şubat 2010 Çarşamba

{oykusel@googlegroups.com} CISELEYEN YAGMUR DAMLALARI GIBISIN

Çiseleyen yağmur damlaları gibisin
Her bir damlada yüreğime düşersin
Dolar hücrelerime sıcacık sevgin
Vazgeçemem senden yalnız benimsin

Gözlerinin içinde kayboldum ilk önce
Dudaklarına kapıldım öptüm gizlice
Öyle bir güzellik ki kıskanılır sadece
Muhteşem güzelliğinle uyusam her gece

Aşkın volkanlar kadar hırçın kalbimde
Hasretin kamçılıyor kahreden özlemde
Tutkumsun bırakamam saklısın içimde
Haykırıyorum adını dilimdeki her hecede

Anlatamıyorum yetersiz tüm kelimeler
Sevdiğimi söylesem sanki kifayetsizler
Bir an sussam o sessizlikte anlarsın
Dokun kalbime sevgimi gözlerim anlatsın



--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin