3 Şubat 2010 Çarşamba

{oykusel@googlegroups.com} CANIMIN CANISI

 Gücüm yok...
Sadece bakıyorum suya...
Ve konuşuyorum suyla. Yüreğimibeynimi kendimi...seni anlatıyorum suya.
Hayalin mi bana bakan? Yoksa bu gözler benim mi? Sen ben miydin ben mi sendim? Bana bakan kim?

Karışıyor görüntüler su berraklığını neden yitirmeye başladı birden? Kim bu siluetler suyun yüzünde ki? Neden sana bana bakışımı engellemeleri?

Ve neden birden dalgalanmaya kabarmaya başladı? Yoksa bu yüreğim mi?
Su ben miyim?

Ya sen neredesin? Neden suya elimi uzatamıyorum? Su neden uzak bana bu kadar yanındayken?

Oradasın gördüm seni... Karşı kıyısından sen de suya bakıyorsun aynı sancılardayız seninle...belli.
Sen de onca gücüne karşın güçsüzsün anlıyorum seni... Suya onca dokunma istemine karşın hareketsiz duruşunu anlayabiliyorum.
Çünkü sen bensin ben de sen...biziz.
Biz kalacağız hep suyun bir yakasında sen bir yakasında ben...
Sen bende ben sende...can cana yürek yüreğe!
Ve ümit olmasada ufacık bir umut kırıntısıyla...
Canımın canısın yaşadıkça...



--
DUYMADAN SESLENMEYİ BİLİYORSA YÜREK,GÖRMEDEN SEVMESİNİ DE BİLİR
İCİNDEN SEVGİ GECEN YOLDA; SEVGİ ISIGI YOLUNUZU AYDINLATSIN
BU GÜNÜNÜZ DÜNDEN İYİ OLMASI TEMENNİSİYLE

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin