7 Şubat 2010 Pazar

{oykusel@googlegroups.com} birdamla yaz yağmuru

Gözlerine bakınca bir tuhaf oluyorsam,
Bir damla yaz yağmuru gibi saf oluyorsam,
Sana için için aşk duyuyorum demektir.

Gözlerim geleceğin yollara dalıyorsa,
Ümidim gözündeki gülüşte kalıyorsa,
O bakışla birkaç gün, doyuyorum demektir.

Gün ışığı dünyadan silinince, kalkınca,
Geziyorsam bir bahar gecesinde dalgınca,
Seni mehtap yerine koyuyorum demektir.

Sanma senden çok ayrı, sanma senden uzağım,
Parmaklarım boşlukta, kımıldarsa dudağım,
Tel tel siyah saçını sayıyorum demektir.

Anlıyorsan halimden, bir şeyler seziyorsan,
Hayal bahçelerinde benimle geziyorsan,
Dudağından kalbine kayıyorum demektir...

Ahmet Mahir PEKŞEN

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin