19 Temmuz 2011 Salı

((slayt izle)) Fıkra! Biraz da Gülelim! Haydi, Bir Dahacılara Atfedilmiştir! Mersin İçel Burak Canlı

FIKRA! BİRAZ DA GÜLELİM! HAYDİ, BİR DAHACILARA ATFEDİLMİŞTİR!

Çok mutluyum. Gerçekten hiç bu kadar mutlu olmamıştım. Dertlerimden tasalarımdan sayenizde arındım. Haydin bir daha!

Eskiden Ne olacak bu memleketin hali demekteydim. Şimdi Haydin bir daha demekteyim.

Eskiden Terör bitsin demekteydim. Şimdiler de olayları belgesel gibi izlemekte dizilerle yoğrulmaktayım.

Eskiden işsizlik bitsin derdim. Duydum ki Kıdem Tazminatını kaldırmaya çalışmaktalarmış. Hop. Hip. Hip Hop. Haydin bir daha!

Eskiden emeklinin emekli aylığı için üzülür ağıtlar yakardım. Şimdi mi? Bırakın yahu. Bilmem nenin aşkı ile bilmem kimin flörtünden bahsedin bana.

Eskiden bölünecek mi yoksa ne olacağız gibi cümleler sarf ederdim. Şimdiler de ise Haydin bir daha!

Haydin! Haydin bir daha!

Eskiden İnsanlar haksız yere tutuklanır bebekleri evlenme çağına gelince de serbest bırakılırdı. Üzülürdüm. Boş yere debelenirmişim. Boş kuruntular. Haydin bir daha!

Eskiden insan derdim. İnsanca yaşam derdim. Şimdiler de Dağları düşünmekteyim. Ve haydin bir daha! Haydin bir daha demekteyim!

Eskiden kardeşiz derdim. Şimdi Öz kardeşime dahi kalleş demekteyim. Haydin bir daha!

Yakın zamanda bir başka Ülkenin Vatandaşlık işlemlerini tamamlayacağım. Orada da haydin bir daha diyeceğim!

Korkmayın. Ben sizin hep yanınızda hep aranızda oluvereceğim. Haydin bir daha! Yetmez ama evet. Yetmez ama haydin bir daha!

Haydin bir daha!                                                                                                                                                     

Birileri bir şeyler ilan etmiş. Bağımsızlık mı? Federasyon mu? Devlet midir? Nedir bilmiyorum. Haydin bir daha!

Tüm eli tutan tüm okumuş ve yazmışlara sesleniyorum. Son ana kadar son kale yıkılıncaya kadar haydin bir daha!

Emekliymiş, işçiymiş, açmış, daha bilmem nelermiş. Ben söyleyeyim hepsiciği komutan hatasıdır. Haydin bir daha! Haydin! Haydin bir daha!

Birlikte ıslanmaya devam. Birlikte yolda yürümeye devam. Devam öldürülmeye. Devam tutsak alınmaya. Devam.

Haydin bir daha! Son olaylar üzerine diyorum ki yetmez ama evet. Haydin bir daha! Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin