25 Temmuz 2011 Pazartesi

((slayt izle)) DP Genel Başkanı Zeybek Hoşgeldin Ve Güle Güle CHP Mersin İçel Burak Canlı

DP GENEL BAŞKANI ZEYBEK HOŞGELDİN VE GÜLE GÜLE VE CHP

Nerdeyse her yazıda belirttim. Bir kere daha belirtmenin mahsurunu görmemekteyim. Bendeniz 29 Mart 2009 yerel seçimlerinde DP Demokrat Parti Mersin Büyükşehre bağlı Toroslar İlçemizden Belediye Başkan Adayı olmuştum.

Bir DP’li olarak ve her daim DP’li kalarak 2011 Genel seçimlerin de CHP ve olmadı MHP’yi destekledim.

Mecburdum. İttifak dedim. Diye, diye inledim. Bir şeyler yapmaya çalıştım. Memleket dedim. Vatan dedim. Gerekirse ben kurşun olurum dedim.

Hiç kimsenin günahını almak istemem. Bir şeyler yapmaya çalıştın. Çalıştın. Fakat. Son TRT’de yaptığın konuşmayı dinledim. GDO diyordun. Memleket dedik. Sen GDO dedin.

Sevgili ve Sayın Genel Başkanım Namık Kemal Zeybek hayatın gerçeklerinin Para, güç ve kadın arasında gerçekleşmesinden bahsetmeyeceğim. Bahsedeceğim şey memlekettir. Vatandır.

Uzunca bir yaşamım oldu. Sıkıldım. Renk ve tat bulunmamakta. Anlayacağınız çılgınım. Anlayacağınız kurşunum.

DP’li büyükler büroma geldi Parti elden gidiyor dediler. Hüsamettin Cindoruk dediler. Telefonla görüştük. Ufuk Söylemez dediler.

Durumlar hiç iyi değil. 13 şehit. 3 şehit. Şehit oğlu şehit! Durumlar hiç iyi değil. Kıdem Tazminatı. İçeride mi tutsak dışarıda mı tutsak bilinmez düşünen insan yığınları. Durumlar hiç iyi değil. Hem de hiç.

Şimdi harekete geçme zamanıdır. Şimdi Kurşun olma zamanıdır. Şimdi Memleket deme zamanıdır. Şimdi oturulan tüm koltuklardan kalkma zamanıdır. Şimdi DP’ye yani Memleketin tek Merkez Partisine Abdüllatif Şener’i Süleyman Soylu’yu ve diğer tüm mühim siyasetçileri Partiye çağırtma zamanıdır.

Şimdi Koltukları onlara sunma zamanıdır. Gerekirse Doğu Perinçek gerekirse Deniz Baykal gerekirse Kemal Kılıçdaroğlu ve gerekirse Süleyman Demirel.

Gereken gerektiği gibi yapılmalıdır. Şimdi Memleket aşkıyla ne olacak bu Memleketin hali diyenlerin toplanacağı Merkez Siyasi Partiyi ayağa kaldırma zamanıdır.

Yürek ister. Cesaret ister. Vatan. Sakarya kelimelerin telaffuz edilmesini ister. Özgür düşünceye insan haklarına aykırı düzenlemelerin iptalini ister.

Duydum ki CHP Ankara il, ilçe yani taşra teşkilatlarında yenilenmelere girmekteymiş. Devam edin. Ve devam ederken anlatın yılmadan usanmadan ilim, bilim, fenni anlatın. Anlatırken özgürlüklerden bahsedin. Bağımsız olmanın güzelliğinden bahsedin. Anlatın tutsak olmanın gözdağlarında yaşamanın insanları Memleketlerinden nasıl soğuttuğu anlatın.

DP Şahlanacak mıdır? Şaha kalkmaması durumunda toplumu kucaklayan CHP özgürlüklerin tek adresi olma yolunda giderken aynı zamanda da iki siyasi Partiden tek Parti konumuna mı gelecektir.

Uyanalım. Tüm DP’lilere sesleniyorum. Adı Hüsamettin Cindoruk olmuş Adı Burak Canlı olmuş. Ben hesap sormaya Ankara’ya gitmeye hazırım. Siz de hazırsanız yakalım kıvılcımları yakalım Roma’yı. Yakalım ki Özgürlükler tutsaklıklara mahkûm olmasın. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin