23 Temmuz 2011 Cumartesi

Re: (MADENCİYİZTR) Yine haklı çıktım

Abdullah Bey
İSGDEM EĞİTİM KURUMU olarak kursiyerlerimize ücretsiz eğitim
veriyoruz. Diğer Kurumların da kursiyerlerine yardımcı olacaklarına
inanıyorum.
Bakanlık hazırladığı ve tarafların da görüşünü aldığı Yeni İş Sağlığı
ve Güvenliği Yasası ile Yönetmeliğin 5.Maddesindeki değişikliği
yapması ve kendi çıkardığı İSG Mevzuatına sahip çıkmasından geçiyor.
İSGDEM EĞİTİM KURUMU
Mesut TORAMAN

23 Temmuz 2011 12:40 tarihinde Abdullah AKÖZEL <aakozel@gmail.com> yazdı:
> Yine haklı çıktım
> Geçen bir yazımda filler tepinirken çimler eziliyor demiştim.İşgüvenliği ile
> ilgili danıştay kararı açıklandı ..Kararla birlikte özel eğitim kurumları
> hukiki olarak resmiyet kazandı..Amma  25 Aralıkta sınava girenlerin
> belgeleri iptal oldu...Bu ne perhiz bu ne lahana turşusu bu davalarda asıl
> amaç özel kurumların kapatılması değilmiydi..ama ne oldu yine olan
> mühendislere oldu dava açarken neden özen gösterilmez neden asıl amacın
> dışına çıkılır anlamak mümkün değil...bu kadar insan ne olacak ....çözümü
> yine kurs sahipleri düğümlemeyecek gibi gözüküyor..özel eğitim kurslarında
> eğitim alıp belgeleri yananlara ücretsiz kurslar vererek bu mağduriyet bir
> nebze önlenmeye çalışılacak..sınavda başarılı olmakta kursiyerlere düşecek
> haydi hayırlısı..slm kolay gelsin..
>
> --
> Bilgi, paylaştıkça çoğalır.
> Abdullah AKÖZEL
> Maden Yük.Mühendisi
> İş Sağ ve Güv.Uzmanı
> İşyeri hekimi ve İş Güvenliği uzman  Eğitimcisi
> 0506 427 42 22   aakozel@gmail.com
> Aracısız ve ücretsiz ilan portalı
> (Maden Sektörü iş ilanları+Madencilikle ilgili tüm ilanlar)
> www.madenilan.com.
>
> --
> www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
> Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com
> 0506 427 42 22
> Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
> Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
> Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
> madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
> Daha fazla seçenek için,
> http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
> ziyaret ediniz.
>

--
Mesut TORAMAN
Maden Mühendisi
A Sınıfı İş Güvenliği Uzmanı

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.