Uyuyamıyorum,
Gecenin bir vaktinde
İyine resmin var önümde,
Bakıyorum,
Ve gözlerinde
Beni bağlayan bir şey var onlarda.
Bakışlarında,
Bir mutsuzluk seziyorum,
Nedeni ben değilim, bunu biliyorum
Mektuplar yazıyorum sana sessizce.
Soruyorum resmine seni…
Anlatıyorum kendimi
Mektuplarım sessiz, aynı hayallerim gibi.
Ulaştıramıyorum onları sana.
Çünkü
Gözyaşlarımla yazıldı kelimelerim…
Gecenin parlayan yıldızları altında,
Aynı şehirde yaşayan iki insan,
Biri ben, diğeri sen.
Öyle uzak ki, öyle yakın ki
Ayrı dünyalardan iki insan,
Biri sen diğeri ben…
Bir gariptir benim sevdam
Gündüzlerim hatırlamaktan, gecelerim yazmaktan ibaret
Bu mektupları sana sessiz yazıyorum
Her satırında gözyaşlarım var,
Resmin, bu sevginin tesellisi.
Virgülle her geceyi bitiriyorum,
Noktayı koymaya gücü bulamıyorum,
--
Arkamdan konuşup adımı batırmaya çaLışacağınıza kendi adınızı battığı yerden kurtarın
http://hazirangunesi.blogcu.com
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız: Google
Grupları "ÖYKÜSEL" grubu.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : {oykusel@googlegroups.com}
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
oykusel+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/oykusel?hl=tr?hl=tr adresinde bu
grubu ziyaret edin