27 Eylül 2010 Pazartesi

(MADENCİYİZTR) Teşekkür..

Arkadaşlar Maden kanunu yönetmelik taslağı bana ulaştığında hemen
teknik eleman konusu dikkatimi çekmiş mesleğimize vereceği zararı
görmüş ve sizinle paylaşmıştım..Daha sonraki gelişmeler gösteriyorki
konuyu ilk ben farketmişim..Tasarıyı bana gönderen arkadaşa özellikle
teşekkür ederim..hazırlanmış bir tuzağı önceden farketmemize sebep
oldu..daha sonra gerçekten çok iyi tepkiler verdik tepkilerimizi
gereken yerlere ulaştırdık..hafta sonu bu konuda toplantılar
yapıldığını duydum..Biz görevimizi yaptık..Bu grubun gerekliliği bir
daha ispat olunmuş oldu..Grubun bozulması yönündeki telkinleri iyikide
dinlememişim..Grubumuzun bu yardımlaaşmasını devam ettirmesi dileğiyle
kolay gelsin..

--
Aracısız ve ücretsiz ilan portalı
(Maden Müh iş ilanları+Madencilikle ilgili tüm ilanlar)
www.madenilan.com.
Madencilerin internette buluşma noktası
www.madenciforum.com
Abdullah AKÖZEL
Maden Yük.Mühendisi
0506 427 42 22   aakozel@gmail.com

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.