23 Eylül 2010 Perşembe

((slayt izle)) İPARD Hibe destekleri için proje geliştirme eğitimi başvuruları yarın soan eriyor




IPARD Hibe Destekleri Icin

2. Proje Gelistirme ve Is Plani & Fizibilite Hazirlama Egitimi

(29 Eylul - 2 Ekim 2010, Istanbul)

Kipu Danismanlik Ltd. tarafından 26-29 Ağustos tarihlerinde gerçekleştirilen IPARD Eğitimi keyifli ve başarılı bir şekilde sona ermiştir. Eğitime gelen yoğun talepler doğrultusunda 2. eğitim 29 Eylül - 2 Ekim 2010 tarihleri arasında gerçekleştirilecektir. Birinci eğitimde kontenjanda yer alamayan katılımcılara ikinci eğitim programına katılım için öncelik tanınacaktır. 

Egitim Tarihi:  29 Eylul - 2 Ekim 2010 (4 Tam Gun, Carsamba-Cumartesi)

Egitim Yeri: Istanbul - Taksim

Egitim Konusu: Tarim, Hayvancilik ve Kirsal Kalkinma alanlarinda proje gelistirilmesi icin IPARD hibe destekleri dogrultusunda proje yazimi, yatirim plani ve fizibilite dosyasi hazirlanmasi, proje dokumanlarinin ve tum belgelerin dogru ve eksIksiz hazirlanmasi

Egitim Kontenjani: 24 Kisi

Egitime Katilim Icin Son Basvuru Tarihi: 24 Eylul 2010

Egitim Dili: Turkce

Egitim Ucreti: 1.050 TL (KDV Dahil)

Egitimle Ilgili Detayli Bilgi: http://www.kipu.com.tr


IPARD Hakkinda

Avrupa Birligi Katilim Oncesi Yardim Fonlari Tarim ve Kirsal Kalkinma Programi (IPARD) kapsaminda bireysel ureticiler, tarimsal isletmeler, KOBI’ler, uretici birlikleri ve kooperatifler icin hibe destekleri 28 Temmuz 2010 itibariyle baslamistir. Tarim ve Kirsal Kalkinmayi Destekleme Kurumu tarafindan yurutulmekte olan hibe programlari kapsaminda Avrupa Birligi ve Turkiye Cumhuriyeti es-finansmaniyla toplamda 1 Milyar 165 Milyon Euro’luk  hibe destegi hazirlanacak uygun ve basarili projelere geri odemesiz olarak kullandirilacaktir. IPARD, oncelikli olarak 20 pilot ilde uygulamaya gecmistir. Bir sonraki etapta 42 il program kapsaminda hibe desteklerinden faydalanabilecektir. Hibe programlari kapsaminda projelere mali destekler 2013’e kadar her yil artarak devam edecektir. IPARD’in ilk teklif cagrisi dogrultusunda proje basvurulari 30 Kasim 2010’da sona erecektir.

Hibe programinin Turkiye’de yeni baslamis olmasi, gerekli teknik bilgi ve donanima sahip cok az uzman olmasindan dolayi, IPARD desteklerinin en basindan itibaren Tarim ve Kirsal Kalkinma mali destekleri alaninda proje gelistirme konusunda uzmanlasmis kisiler, uzun vadede en cok aranilan uzman profilini olusturacaktir.

Egitimin Amaci

29 Eylul - 2 Ekim tarihleri arasinda 4 tam gun sureyle Istanbul’da gerceklestirilecek olan egitim, Avrupa Birligi’nin temel hibe destek mekanizmalarinin isleyisi dogrultusunda Bulgaristan ve Romanya’daki SAPARD Tarimsal Mali Destek Programi destekleri deneyimleri uzerinden genel proje dongusu yonetimi yaklasimini icerecek sekilde kurgulanmistir. IPARD Hibe Destekleri Icin Proje Gelistirme ve Is Plani & Fizibilite Hazirlama Egitimi, tarim ve kirsal kalkinma destekleri ozelinde bir calisma gerceklestirerek; yatirimcilarin/danismanlarin ve uzmanlarin proje gelistirme konusunda temel sIkintilari olarak ortaya cikan yatirim plani, is plani dosyasi ve fizibilite raporu olusturma calismalarinin Avrupa Birligi Proje Dongusu Yonetimi yaklasimi icinde uygulamali olarak gosterilmesini, proje basvuru dokumanlarinin dogru ve eksIksiz hazirlanmasi konusunda teknik destek saglayarak nitelikli basvurular olusturulmasini amaclamaktadir. Egitimin temel amaci IPARD destek mekanizmasi konusunda uzmanlasmis, ihtiyac duyulan temel alanlardaki teorik, teknik ve pratik bilgiye sahip uzmanlar yetistirmektir.

Kapsam ve Yontem
- Show quoted text -

Egitim Programi, on kayit islemini yaptiran katilimcilarla paylasilacaktir. Egitim, Istanbul’da Taksim’de otel toplanti salonunda 09.30 – 17.30 saatleri arasinda 4 tam gun boyunca (29 Eylül - 2 Ekim 2010) gerceklestirilecektir.


Egitim Bedeli

Egitim toplam bedeli KDV dahil 1.050 Turk Lirasi’dir. Egitim bedeli 2 taksitte faturalandirilacaktir. 24 Eylül 2010 tarihine kadar egitim bedelinin 1. taksit bedeli olan 450 Turk Lirasi’nin Kipu Tarim ve Danismanlik San. Tic. Ltd. Sti.’nin Garanti Bankasi Ozkanlar Subesi’ndeki 754 / 6299142 nolu hesap numarasina (IBAN No: TR86 0006 2000 7540 0006 2991 42)  yatirilmasi gerekmektedir. Egitim bedelinin ikinci taksiti 29 Eylül 2010’da egitim baslangicinda faturalandirilacaktir.


Kayit ve Katilim

Egitime katilmak icin muraacat etmek ve egitimle ilgili bilgi almak icin Kipu Danismanlik Ltd.’nin web sayfasindaki egitim bolumundeki online egitim formu’nun doldurulmasi yeterlidir. Egitime kayit icin son tarih 24 Eylül 2010’dur. Egitim 24 kisilik kontenjanla sinirlidir. Katilimci kontenjani dogrultusunda once gerceklestirilen basvurular gecerli sayilacaktir. On basvuru sonrasinda on kayit bedeli olan 450 TL’nin Kipu Danismanlik Ltd. hesabina yatirilmasiyla kayit islemi tamamlanmis olacaktir. On kayit bedelini yatirmayan katilimcilar egitime katilim konusunda hak iddia edemezler. On kayit islemini basariyla tamamlayan katilimcilara egitim programi, egitim yeri ile ilgili detayli bilgi verilecektir.

Egitimle ilgili bilgi almak ve on basvuru islemini tamamlamak icin:

http://www.kipu.com.tr/danismanlik/2010/07/ipard/


Egitim Bedeline Dahil olan Hizmetler:

- Egitim Notlari

- Ornek Proje Dokumanlari

- Ogle Yemegi ve Kahve Aralari & Ikramlar

- USB Flashbellek içerisinde Excel Dokümanlar ve tüm proje başvuru dokümanları

- Katilim Sertifikasi


Egitim Bedeline Dahil olmayan Hizmetler:

Ulasim ve konaklama bedelleri egitim ucretine dahil degildir. Katilimcilarin talep etmesi durumunda egitimin gerceklestirilecegi otelde indirimli konaklama fiyati uzerinden konaklama saglanmasi konusunda destek verilecektir.


Egitim Calismasi Ile Ilgili Notlar:

Egitim salonu engellilerin erisimine uygundur. Ogle yemeginde farkli bir tercihi olan katilimcilarin (vejeteryan yemek, diyabetik vb.) egitim oncesinde taleplerini bildirmeleri rica olunur. Egitim calismasini eksIksiz tamamlayan katilimcilara katilim sertifikasi verilecektir.


Kipu Tarim & Danismanlik Ltd. Hakkinda:

Kipu Danismanlik San. Tic. Ltd. Sti. 2007’den itibaren basta Avrupa Birligi, Dunya Bankasi, Birlesmis Milletler gibi uluslar arasi kuruluslar olmak uzere, Kalkinma Ajanslari ve diger donor kuruluslarin hibe, ihale ve kredi gibi finansal kaynaklariyla bireyler, sirketler, kamu kurumlari, sivil toplum kuruluslari, yerel yonetimler, meslek orgutleri, odalar ve diger kurum ve kuruluslari icin proje yazimi, proje gelistirme ve proje yonetimi konularinda profesyonel teknik destek hizmetleri ve egitim hizmetleri sunmaktadir. Kipu’nun 35 farkli sehirde 100’un uzerinde Avrupa Birligi destekli gerceklestirmis oldugu proje calismasi bulunmaktadir. %80’in uzerinde proje kabul oraniyla calismakta olan Kipu Danismanlik simdiye kadar 18 farkli yerde Proje Dongusu Yonetimi egitimi duzenlemistir. Kipu Danismanlik, egitim calismalarinda alaninda uzman, yurtdisi ve saha deneyimi olan, sektorel tecrubesi olan egitmenler ve akademisyenlerle calismaktadir. Talep etmeniz durumunda sirketimizin egitim ve tarimsal proje deneyim ve referanslari gonderilebilir.


Iletisim:

Eda Karul

Kipu Danismanlik San. Tic. Ltd. Sti.

273/5 Sok. No:22 Ozkanlar – Izmir

Tel/Faks: 0 232 347 06 90

E-posta: info@kipu.com.tr

Web: http://www.kipu.com.tr

Ofis Cep Tel. 0 541 258 54 78


--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin