24 Eylül 2010 Cuma

((slayt izle)) DERS SLAYTLARI (HER DERS VE KONU İÇİN DAHİL OLMAK ÜZERE BİNLERCE BEDAVA SLAYT)

Merhaba,

2010-2011 Eğitim-Öğretim Yılı başlamış bulunmaktadır.

Tüm Eğitim camiasının, öğrencilerin, Öğretmenlerin ve Velilerin

Yararlanabileceği her konuda hazırlanmış

binlerce bedava slayt (sunu,power point,pps,ppt)

Çalışmaları ücretsiz olarak tüm ziyaretçilerin kullanabileceği şekilde yayınına devam etmektedir.

Yeni Eğitim-Öğretim yılının hayırlı olmasını diler tüm öğrencilerimize ve öğretmenlerimize başarılar dileriz

www.slaytyerim.com

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin