21 Eylül 2011 Çarşamba

((slayt izle)) RojTV Türkiyeleşmiş TRTŞeşlede Terör Sorunu Umarım Çözülmüştür Mersin İçel Burak Canlı

ROJTV TÜRKİYELEŞMİŞ TRTŞEŞLEDE TERÖR SORUNU UMARIM ÇÖZÜLMÜŞTÜR

 

Biraz da mizah katalım dedik. Selam. Kızmayın. Hele bir okuyun bakalım. Birazcıkta biz takılalım. Takıl baba.

 

Coğrafyamızda birçok kültürden insan yaşamakta! Görüleceği üzere de üniformalılara atılan taşlar sadece ekonomik özgürlüğe tam değil de nerdeyse hiçe yaklaşık derece de bulunan yerler de atılmakta.

 

Örnek Mersin İçel! Siz zanneder misiniz ki Mersin İçel’in her bölgesinde güvenlik güçlerine taş atılmakta. Birkaç mahalle. Mahallerin durumu da ortada! Tabi ki bu mahallere taş attıkları için değil ekonomik durumları yönünden hele ki Somali’ye yardım edecek kadar zenginsek yardım etmemiz ivedilikle şarttır.

 

Buraya kadar tamam! Ya bundan sonra? Ya evde yoksa gibi…

 

Yazının başında da belirttiğim gibi coğrafyamızda birçok ve belki de sayısız kültürden insan Vatandaş bulunmakta. Ben dâhil hangimiz dilimizi koruyabilmiş durumdayız? Yani ocuca, bucuca unutulmuş gitmiş. Silinmiş. Birkaç kelime. Konuşmayı bilse yazmayı bilmez.

 

Yani herhangi bir ırkın ortak özelliği ancak ve ancak Türk’çedir. Türkiye’dir. Diyarbakır’ı farklı Mersin’i faklı Urfalısı faklı!

 

Hiç kimse lütfen bana kızmasın ama Roj TV dahi Türkçe yayın yapmakta iken em küm kem etmenin ne manası bulunmakta. Zaten izlemediğim yayın politikasının uçmuş bir politika olduğunu tahmin etmemin doğruluğu Dünya da Türkiye Cumhuriyeti Devleti’ni tüm dünyanın bilebileceği kadar gerçektir.

 

Kırmak, incitmek niyetinde değilim. Ama Gazi olacağına Şehit olacağına bakın size diyeceğim tek şey evrensel insan hakları ekonomik özgürlük birey bilinci. Ve gerisi hikâye! Yani Türkçe yayın yapmakta. Daha ne diyeyim.

 

Şimdiki zamanlar da birileri çıkıp Sayın ve Sevgili Başbakanımız Recep Tayip Erdoğan’a kızmakta. Kendisine kızacak ne vardır? TRT Şeş açılmıştır ya. Sorun yani Terör bitmiştir.

 

Ben Terörün her türlüsüne karşıyım. Tamam, iktidarı eleştirmekteyim. Fakat ben doluya atılmayan tüm kör kurşunlara karşıyım. Tamam, ben AKP’yi tamam ben hükümeti tamam ben Başbakan Recep Tayip Erdoğan’ı eleştirmekteyim ve fakat bu coğrafya da maalesef ki güvenlik güçleri tarafından atılan kurşunlar dışında daha bugüne kadar doluya atılan her hangi bir kurşun görmedim.

 

Elbette bazı zamanlar istisna olarak onlar da onlar boşa ayılabilmekte. Fakat onların her boşa atılan kurşunu gökten üç elma düşmesine sebep olur. Birinci insanların mevcut durumu sorgulamasına ikinci elma insanların mevcut durumu değiştirme iradelerine üçüncü elma da coğrafya da evrensel insan haklarının tam anlamıyla oluşmasına.

 

Türkçe Evrensel bir dildir. Dünya da her on insandan dokuzu Türkçe konuşmakta biri de yazmaktadır. Araştırın bakın ben bile Türkçe konuşuyor Türkçe yazıyor sizde Türkçe okuyorsunuz. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin