26 Eylül 2011 Pazartesi

((slayt izle)) CHP Ana Muhalefet PArtisi Haydin Bir Islıkta Sen Çal Mersin İçel Burak Canlı

CHP ANA MUHALEFET PARTİSİ HAYDİN BİR ISLIKTA SEN ÇAL

Tutturmuşlar Meclis. Mecliste çalışma. Tuttursunlar bakalım. Tutacak ne varsa.

Yazmama dememe gerek yok. Kim olduğumu sizlere hatırlatmama gerek yok. Ama gene de belirteyim. Siyaseti geriden takip etmeyeceksin. Önde olacaksın. Adamlar bel altı siyaset yapmakta iseler Erdemi bir an olsun bir kenara bırakıp sen de hırsla azimle kararlılıkla Politika yapacaksın. Ya Politika yapacaksın ya politika yapacaksın.

Gelelim hatırlatmaya. 2011 Genel seçimlerinde CHP MHP ve diğer muhalif siyasi partileri destekledim. Gidip sonrasında da CHP de karar kıldım. Anayasa Referandumunda Özgürlük için tam bağımsızlık için hayır dedim. Dediğimde gerçekmiş. Bakın ve görün ki anayasa toptan değişecek halan bir hareket bir değişiklik bulunmamakta.

Çekincem yok. Saklayacağım herhangi bir şey yok. Evet, ben DP’liyim ama hakkımda ihraç kararı alınabileceğine yönelik bir takım fısıltılar gelmekte. Eğer böyle bir karar gelecek olursa zaten siyaset hayatım burada en azından bu söz konusu coğrafya da bitmiş demektir.

Açık ve net şekilde bir başka siyasi partiyle siyasete girişmeyeceğim. Benim için bu kadarmış. En azından Coğrafyamız üzerinde bir daha böyle bir şey olmayacak. Gerisini yurtdışları düşünsün.

Çok değil bir süre sonra Prangalar halan ayaklarıma vurulmamış olursa gideceğim. Gideceğim buralardan. Özgürlük Hak getire. Gideceğim buralardan. Özgürlük Hak getire.

Ne var ki bir yığın insan Mersin İçel Büyük Şehre Aday olacağımı düşünmekte. Söylüyorsun anlamak istemiyorlar. Bir daha Muhtar adayı dahi olmam. Tamam, soğukta üşüyen ben tamam sıcakta terleyen ben tamam otobüslerde pinekleyen ben tamam karnının gurultusu geçmeyen ben ama mutluyum.

Hem de gayet mutlu. Seviniyorum. Çok ateşli ve yerinde duramayan bir kişilik! Yani bana çok büyük zevk vermekte.

Amatörce yazdığım yazılar ise durgun siyasetin durgun yaprak dahi kıpırdamayan coğrafyamızı biraz canlandırmak dileğinde. Yani eksik, aksak, hatalı, tam olmayan, yeteli olmayan hizmet kaderimiz değildir demekte.  

Meclis açılıyor… Açılmış kapanmış takmamak sokakta mahalleler de köylerde siyasete girişmek gerekmektedir. Öncelerinde de belirttim. Teslimiyetçi Politika yerine yerine hoplamak zıplamak tırmalamak gerekmektedir.

Allah Aşkına biraz hareket! Anamuhalefet Partisi CHP Enerjisini kaybetmemiş canlı hop bir oraya hop bir buraya gidecek gençlerden mahrum bulunmamaktadır.

Klasik siyaset anlayışı değişmiştir. Değişmelidir. Artık yeni taktik, plan ve görüşlere yer verilmelidir. Memleket dardadır. Zordadır. Terör hortlamış işsizlik almış başını gitmiştir.

CHP 2011 Genel Seçimlerinde Millete bir ıslıkta sen çal demiştir. Şimdi Millet ıslığı Ana Muhalefet Partisinin çalmasını dilemektedir. Ana Muhalefet Partisi Islığını girilmeyen sokaklarda girilmeyen mahallelerde girilmeyen tüm her bir şehir ilçe kasaba da çalmalıdır. CHP Ana Muhalefet Partisi mutlak surette hemen şimdi meydanlara gerekirse mitingsiz gerekirse broşürsüz gerekirse bayraksız gövdeleriyle inmelidir. Haydin CHP bir ıslıkta sen çal. Mersin İçel Burak Canlı

Not: MHP’liler veya diğer Siyasi Partiler üzerlerine alınmasınlar. Zaten durum meydanda… Ve fakat hareketi ben taban istemektedir. Hareketi seçim zamanı yapmak anlamsız ve seçimden sonra da Coğrafyamızı muhalefetsiz bırakmak anlamına gelecektir. Ya hareket ya da hareket! Tekrar ediyorum. Bugün sen çal derler. Yarın çalmadı derler. Öbürsü gün çalmıyorlar. Devamında da çalmayacaklar. Umut devam etmelidir.

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin