12 Şubat 2017 Pazar

((slayt izle)) 11 Adet Köşe Yazısı Mersin İçel Burak Canlı Burak Canlı Mersin Milletvekili Aday Adayı 2017

ALDIRMAYACAKSINIZ YAĞMURLARA…

Gemini yürüteceksin…

Eğleneceksin…

Onların ciddiye aldıkları konuları sanki ciddiye alıyormuş gibi dalga ve dalgana bakacaksın…

Bir o yana bir bu yana sallanan bayraklar gibi dalgalanacaksın…

Siz bakmayın her kez görmekte! Her kez bilmekte!

Kaybedeceksin…

Ama üzülmeyeceksin…

Bağıracaksın…

Haykıracaksın…

Deliler gibi davranıp neden bana deli diyorlar diyeceksin…

Ya bir yol bulacak ya bir yol açacaksın…

Koştukları zaman yürüyecek…

Yürüdükleri zaman koşacaksın…

Bir an bile vazgeçmeyeceksin kendi yolundan…

Mücadele edecek! Israrla! İnatla davanda kendi yolunu savunacaksın…

Tehditler…

Baskılar…

Bitmeyecek meseleler…

Yaşayacaksın hayatın her anını…

Ve yağmurlarda şemsiye kullanmamayı adet edeceksin…

Deli dolu olacak ve delirteceksin hemen herkesi…

Onlar, onlar olmaya devam ederken sen daha çok sen olmaya devam edecek ve doğru bildiğinden asla vazgeçmeyeceksin… Mersin İçel Burak Canlı

 

TEK UMUDUMUZ YAŞAMAK…

Olumsuz bir dünya da yaşamak…

Olaylara olumlu bakanlara hayret etmekteyim…

Olumsuz haberler…

Olumsuz olaylar…

Olumsuz gidişat…

Dünyanın neresine bakarsanız bakın olumsuzlar yumağı…

Dünya da bazı siyasetçiler kayıplara rağmen işine geldiği için galibiyet kazanmışız havasında kükreyerek yüksekten konuşmakta…

Ölmedim ama kolum koptu! Ya da tam tersi kolum koptu ama ölmedim!

Ölmedim ama ayağım koptu! Ya da tam tersi ayağım koptu ama ölmedim!

Ölmedim ama kör oldum! Ya da tam tersi kör oldum ama ölmedim!

Ölmedim ama sağır oldum! Ya da tam tersi Sağır oldum ama ölmedim!

Ölmedim ama kör topal yaşamaktayım…

 Kol gitti farkında mısınız?

Farkında olan yok…

Farkına varmak isteyen yok…

Bugün kolumuz gidiyor ve diyoruz ki biz kazandık! Yarın giden kola gözümüz eklenecek ve gene diyeceğiz ki kazandık! Ertesinde de bacağımız gitmişti ve o ertesinde de kazandık demiştik…

Kaybeden biziz…

Kol, bacak ve göz bize yani bizlere aitti…

Giden gelmiyor… Kör topal yaşayacak ve o anki halimize şükredip bunun adına da kader deyip geçeceğiz…

Yapabilecek bir şey yok… Dünya düzeni… Yalan dünya…

Dünya düzeninde kazandığımızı zannettiğimiz bazı zaman kaybettiğimizin farkında dahi olmadan neşelenir ve bazen de öyle böyle…

Kaybeden dünyadır… Kaybeden insanoğludur… İşte o kadar…

Tüm bu olumsuzluklara rağmen neşemizden bir şey eksiltmeden her şeyin çok güzel olacağına olan inancımıza devam etmekten başka ne yapabiliriz diyebilenlere saygı ve selamlarımla Mersin İçel Burak Canlı

 

DÜŞMAN BİZİZ…

Ney miş...

 

Uydurmuşlar bir masal...

 

Dış güçler...

 

Düşman biziz...

 

Bir birimizin düşmanı...Toplum rahatsız...Birey rahatsız...

 

Islahı imkansız olan bir virüs gibi her yerimizi kaplamış...

 

Kurtuluş yok...Kaçmak ve kurtulmak mümkün değil...

 

Kötü bir olayda hemen bir düşman üretmek bizim işimiz...

 

O düşman bu düşman...Bulmuşuz işin kolayını... Hikaye,masal gidiveriyoruz...

 

Her kez ajan her kez satılık bir tek biz doğruyuz...

 

Toplumu iyileştirmek,sıhhatli bireyler yaratmak yerine devamlı yaşanan olumsuzluklara karşı düşman yaratma mantığı...

 

Biraz aklı başında olanlar bıktı,bezdirildi...

 

Hak eden hak ettiğini bulurmuş...Henüz daha dibi görmedik ve o gün geldiğinde aman dileyecek kimseyi karşımızda göremeyeceğiz...

 

Bir insanın kendine yaptığını bir başka kimse yapamaz... Umarım o dip bir an evvel gelir... Ve küllerimizden yine yeniden doğarız...Doğarız da doğmasına kaybedilenler eskilerden olduğu gibi geri gelmediği gibi doğduğumuz da yeniden gelmez...

 

Tüm yaşanan olumsuzlukların tüm kötülüklerin asıl ve esas sorumlusu biziz bu böyle biline.... Mersin İçel Burak Canlı

 

NİŞE NEŞELİ YILLARA 2017

2017 yılı 2016 ve hatta 2015 yılından da çok daha güzel geçecek...

 

Değerini bilelim halen nefes alabiliyor ve bir dilim ekmek bulabiliyorsak...

 

Neşemiz eksik olmasın...

 

2017 yılında tek bir kötü haber duymamıza imkan yok...

 

2015 ve 2016 yılında ülkemizde trafik kazası dahi olmadı... 

 

Olamaz da...

 

Milletimiz mutlu...Ağlayan yok...Üzülen yok...Mutluluktan insanlar çıldırmak üzere...

 

Böyle bir ülke hayaldi...Gerçek oldu...

 

Zengin,refah içerisinde vatandaşlarımız...Emekli maaşlarımız dahi Milletvekili maaşlarını geçmiş durumda...

 

Bırakın terörü tek bir adli olay dahi olmadığından dolayı Adliye Saraylarını yakında kaparlar...

 

Bir vatanımız vardı eskiden...Şimdilerde Marsta koloni kurmak için hazırlıklar yapmaktayız...

 

Allah emeği geçenlerden razı olsun...Ne muradınız varsa versin...

 

Dert yok tasa yok... Biz inandık... Ve Kandırılmadık... Hak ettik... Hak ettiğimiz gibi yönetildik ... Çünkü biz değerliyiz...Çünkü biz başımıza gelen tüm güzellikleri alınterimizle kazandık...  Mersin İçel Burak Canlı 

 

BURAK CANLI MERSİN MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYI… 2017

Burak Canlı yıllarca internet siteleri gibi gazete ve pek çok yıllarca mecmuada köşe yazarlığı yapmıştır. Halen yazılarına devam etmektedir. En etkili olduğu yer internettir.

DP Demokrat Parti 2009 yerel seçimlerinde Süleyman Soylu genel başkan iken Mersin Toroslar Belediye Başkan adayı olmuştur.

2014 yerel seçimlerinde kendisi Mersin Akdeniz Belediye Başkan adayı iken Amcası Mumtaz Canlı Yüksek Makine Mühendisi Mersin Büyükşehir Belediye Başkan adayı olmuştur.

2015 Haziran Genel seçimlerinde Mersin milletvekili adayı olan Burak Canlı'nın eşi Emel Canlı'da 2015 Kasım Genel seçimlerinde Gümüşhane Milletvekili Adayı olmuştur.

Türk Hukuk Enstitüsü ve Türk Ocaklarında yönetim kurulu üyeliği yanı sıra 2016 Mersin Baro seçimlerinde de Dayanışma Gurubu ile birlikte seçimlere OMAG Özgür Milliyetçi Avukatlar Gurubu ile katılım göstermiştir.

Bugünün Paralel Olarak iddia edilen yapıya karşı savaş açmış ve Ergenekon ile Balyoz Davalarında ki Hukuksuzluklara karşı direniş göstermiştir.

"İmamın Polisleri Yetmedi Savcıları" gibi makaleleri korkmadan kaleme 2009 yıllarından beridir kaleme alan Mersin İçel Burak Canlı  "Paralel Yapının bu denli güçlü olabileceğini tahmin edememiştim" diye itirafları bulunmaktadır.

"Şimdi Vekil şimdi Mersin Vekili şimdi Türkiye Vekili olma zamanı gelmiştir" sloganı ile yola çıkan Burak Canlı "Milletimiz güçlüdür. Bir değil bin paralel yapı gelse bir değil bin terör örgütü gelse gene de boş. Aynı bugün ki gibi yeter ki mücadele edelim. Yeter ki mağdur tabanını bu örgütler lehine büyütmemeye özen göstererek, yeter ki onların ekmeğine yağ sürmeden…" demektedir.

Amaç hizmet. Amaç Mersin İçel Sevdalılarının layık olduğu en üst seviyeye çıkarılması. Amaç Türkiye'nin dünya ülkeleri arasındaki yerini alması. Amaç siyaset, amaç muhalefet değil, amaç elbirliğiyle top yekûn Vatandaşlarımızın en iyi biçimde en iyi şekilde etkin, hızlı ve kaliteli hizmet almasının sağlanmasının önünün açılmasıdır demektedir Burak Canlı…

Burak Canlı Siyasi Parti liderlerine seslenerek "Sizden getirim, sizden beni kayırmanızı değil sizlerden Mersin İçel için, sizlerden Türkiye için, sizlerden mukaddes milletimize gerçek ve ciddi manada her kesimi kucaklayarak ve her kesimin sesi olabilecek gerçek bir Vatan ve İnsan sevdalısı birisini Milletvekili yapmanızı istiyorum" demektedir. Mersin İçel Burak Canlı

 

ADNAN OKTAR HARUN YAHYA DEVLET BAŞKANI ADAYIMIZDIR

Adnan Oktar ile bir araya gelmek isterim…

Resim çekilmek…

Sohbet ve sohbetler etmek…

Bir zamanlar o zamanlar içerisinde Adnan Oktar'cı bir baba ve oğluna yardımda bulunmuştum…

Bir ara o babanın gözleri yaşardı…

Bir tomar parayı karanlıklar içerisinde bana uzatıverdi…

Şaşırdım!

Korktum!

Alamam dedim…

Bana Adnan Oktar…

Adnan Hoca dedi…

Şaşırdım!

Ve aldım…

Kendisi neşeli birisi…

Allah ömrünü uzun etsin…

Ömrüne ömür katsın…

Kendisiyle sadece tanışmak değil aynı zamanda kendisine bir yerden dahil olmak isteyeceğim ender kişiliklerden…

Devlet Başkanı adayı olmalı kendisi…

Rüyamda gördüm ellerini havaya kaldırıyor ve birden bire ellerinde bir asa beliriyor…

Akabinde tüm zulümler ve tüm kötülükler son buluyor…

Adnan Oktar Harun Yahya Hocam Mersin'de tanış olalım… Mersin İçel'de semalara dalıp güçlenelim… Dergâhlar açıp külleyeler yaptıralım…

A9 TV'de Mersin İçel'den Canlı yayınla başlayalım işe… Mersin İçel Burak Canlı

 

KÖŞE YAZARLIĞINI BIRAKMAYI DÜŞÜNÜYORUM…

Köşe yazarlığını bırakmayı düşünmekteyim…

Okuyan var mıydı? Yok muydu?

Orası bilinmezlerde…

Olsun varsın…

Köşe yazarlığını ve siyaseti bırakmayı düşünmekteyim!

Zira yazmanın herhangi bir anlamı kaldığını düşünmüyorum…

Kendime zarar!

Siyaset ise hikâye!

Bize göre değilmiş! Deyip konuyu kapatmak gerek…

Bir de buralardan gitmek!

Değişik bilinmeyen diyarlara…

Yazan yazsın!

Konuşan konuşsun!

Ben pes ediyorum…

Bu iş bitti deyip gitmek!

Tabi gidebilirsek…

Tabi nefesimiz yeterse…

Tabi gidebilecek hürriyetimiz hala kaldıysa…

Söyledik… Çok yazdık… Dinleyen, anlayan olmadı!

Bağırdık! Haykırdık! Çağırdık!

Artık susma zamanı!

Artık en kötüsünün bir an evvel gelmesini zevkle bekleme zamanı…

Yakın ve hatta yarından dahi…

Hala umutla yazmaktayım ya birbirimizi anlayacak ve saygı duyacağız ya da yıkılanların altında kalınca of anam demeyip kavrulacağız… Mersin İçel Burak Canlı

 

ZIP! ZIP! ZIP!

Memleket isterim Kasım 2016 gibi olsun…

Her kez mutlu…

Her kez umutlu…

Neşe dolu topraklar…

Yediğimiz önümüzde yemediğimiz…

Dünya gıpta ile izlemekte…

Bugün çok mutluyum…

Bugün çok mutluyuz…

Bugün gibi memleketti hayalimiz…

Bu mutluluğu kime borçluyuz?

Meclise mi?

Hükümete mi?

Başbakanımıza mı?

Yoksa Sayın ve Sevgili Cumhurbaşkanımıza mı?

Veyahut biz millet olarak mı sorumluyuz?

Olsun varsın…

Önemli olan mutlu Türkiye Neşeli, zengin topraklar…

Mutluluğumuzdan bu yazıyı okuyanlar zıplasınlar…

Zıp! Zıp! Zıp!

Hadi zıplayalım…

Tüm sorunlar halledilmiş…

Tek bir sorunumuz dahi yok…

Başkanlık sistemi de geliyor…

Haydin şimdi zıplama zamanı…

Zıp! Zıp! Zıp!

Allah bizlere Kasım 2016'ları aratmasın… Mersin İçel Burak Canlı

 

ADALET İÇİN ANKARA…

Bu yazıyı Ankara ya gece 24.00 otobüsüyle seyahat yaptığım bir anda kaleme almaktayım...

Amacım doğduğum günden bu yana yapmaya çalıştığım gibi Hak,adalet...
Adalet bize gerekince olmasını dilediğimiz bir araç olmamalı...

Adalet orada duran ve olduğuna emin olduğumuz bir güç olmalı...

Ne kadar zengin ne kadar güçlü veya mevki sahibi olduğumuzun önemi yok...
Kırmaya çalıştıklarında biz eğildigimiz veya kırıldığımızla kalmamalıyız...

Başkası için olmayan Adalet bizim için de mayacaktır....

Ben mücadelemi verdim...En iyi bildiğim hak,hukuk ve insan özgürlüklerinin mücadelesiydi...Çünkü neslim ezilenin çünkü inancım haklıyı korumamı şart koymuştu...

Ankara yollarında insan hak ve özgürlüklerinin mücadelesi yolunda halen var olduğuna inandığımız Adaleti aramaya gidiyoruz veya bu uğurda... Mersin İçel Burak Canlı

BEN BÖYLEYİM KENDİ YOLUMDA VEKİL ADAY ADAYIYIM

2009 yerel seçimlerinde DP Demokrat Parti Mersin Toroslar Belediye Başkan adayı oldum.

Demokrat Partinin o zaman ki genel Başkanı şu an ki İç İşleri Bakanımız olan Süleyman Soylu idi.

Süleyman Soylu'nun broşürlerini kendi broşürlerimizden çok daha çok dağıtmıştık. Genel Başkanımız çok daha çok tanınsın diye. Bir de yeterli ekonomik imkânlarımızın olmamasından dolayı kendi broşürlerimiz bitmişti.

2014 Yerel seçimlerinde Mersin Akdeniz DP Demokrat Partisinden Belediye Başkan adayı olurken Amcam Makine Mühendisi Mumtaz Canlı DP Mersin Büyükşehir Belediye Başkan Adayı oldu.

O zamanlar daha güçlü ekonomik durumumuz çok daha yerindeydi…

Çok ve çok şanlıydık. Seçim büroları açtık. Tüm memleketi gezdik…

2009 Toroslar Adayı iken Mezitli bölgesinde broşür dağıtmaktaydım. Orada bana bu bölgede ne aramaktasın diye sordular?

2014 Akdeniz adayıyken Gülnar da, Fındık pınarın da broşür dağıtırken insanlar şaşkınlıkla karşılayıverdi…

2015 Haziran genel seçimlerinde Mersin Milletvekili Adayıydım. Televizyon ve Radyo Canlı yayınlarının konuğu oluverdim.

Yıllarca gazetelerde ve internet sitelerinde köşe yazarlığı yapıverdim. Hele ki net dünyasında Mersin İçel Burak Canlı ismini duymayan ilgili kalmamıştır diye düşünmekteyim.

2015 Kasım genel seçimlerinde DP Demokrat Parti Milletvekili adayı Gümüşhane ilinden eşim Emel Canlı oluverdi.

Fakat Mersin ilinde onun adaylığı konuşuldu ve konuşuldu…

Sayısız siyasi ile kucaklaştık…

Sayısız siyasi ile bir araya geldik…

2016 Ekim seçimlerinde de önceki sivil toplum kuruluşu yönetim kurulu üyeliklerim dışında Mersin Baro seçimlerinde meslektaşlarımın desteği ile adaylık yaptım…

Şimdi 2016'nın sonu ve ben ister Milletvekili ister ise de Belediye Başkan Adaylığı olsun Aday adayıyım…

Mücadeleye devam ve devam edeceğiz… Kendi yolumuzdan vazgeçmeden… Bir an olsun ondan bundan korkmadan… Ve ben böyleyim kendi yolumda… Mersin İçel Burak Canlı

 

PADİŞAHLIK SİSTEMİNİ TARTIŞMAYA AÇALIM

 

Onca Milletvekilini besliyoruz…

Onca bürokrat ve yığınla yetkili masrafları…

Gerek var mı?

Kimin yönettiğinin de önemi yok…

Ha Ali yönetmiş ha Veli…

Yönetilen biz oldukça fark eder mi?

Bu açıdan en iyisi Padişahlık sistemi değil midir?

Tek bir adam her bir konuda karar versin.

Doğru veya yanlış fark eder mi?

Haklı veya haksız fark eder mi?

Padişahlık sistemi hem bizim genetiğimizde bulunmakta ve hem de geleneksel gerçekliğimiz.

En iyisi Padişahlık sistemi…

Verimli olacak sayılamayacak yönleri bulunmakta…

Neymiş Başkanlık sistemi…

Ecnebilerin Padişahlığı modernleştirmiş hali mi?

Bırakalım bu laf kalabalığını…

Padişahımız çok yaşa!

Diyebilecek bir Padişah bulalım… Eğlendirsin bizleri…

Padişahımız çok yaşa!

Diyebilecek bir Padişah bulalım… Sevindirsin bizleri…

İster kafalarımızı gövdemizden ayırsın…

İster altın keseler versin!

Bu arada beni muhalif zannetmeyiniz! Aksine Başkanlık sistemine de evet diyorum. Sırf hak ettiğimiz için… Mersin İçel Burak Canlı

 

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin
---
Bu iletiyi Google Grupları'ndaki "pınarslayt" grubuna abone olduğunuz için aldınız.
Bu grubun aboneliğinden çıkmak ve bu gruptan artık e-posta almamak için pnarslayt+unsubscribe@googlegroups.com adresine e-posta gönderin.
Daha fazla seçenek için https://groups.google.com/d/optout adresini ziyaret edin.