23 Nisan 2011 Cumartesi

((slayt izle)) Yaşamak Bir Ağaç Gibi Tek Ve Hür Ve Bir Orman Gibi Kardeşçesine Yaşamak Mersin İçel Burak Canlı

YAŞAMAK BİR AĞAÇ GİBİ TEK VE HÜR VE BİR ORMAN GİBİ KARDEŞÇESİNE YAŞAMAK

Sorun var mı? Var. İktidar dolandıra, dolandıra sorunun Devlet olduğunu söylemekte. Vesayet Kurumu falan filan demekte! Yanlış mıyım? Hayır.

Oysaki sorun iktidardır. İktidar bildiğim kadarıyla Nazım Hikmet’in söylemiş olduğu şu satırları söylememekte. “Yaşamak Bir Ağaç Gibi Tek Ve Hür Ve Bir Orman Gibi Kardeşçesine Yaşamak”

Adına Germe Siyaseti diyebiliriz. Veyahut Kavgacı Siyaset! Gerebildiğin yere kadar senindir. Bir orayı ger nemalan bir burayı ger nemalan.

İktidar sorunu sahiplenemiyor. Kaçak dövüşüyor. Kaçak. Sorunu gördüm. Sahiplendim. Çözüm bende diyemiyor.

Sorunu görüyor. Biliyor. Soruna bahanesi onlar yaptı. Kim onlar? Balyozcu. Ergenekoncu. Olmadı PKK’lı.

Çözüm ne peki? Çözüm yok.  Çözeceğim ama yaptırmıyorlar. Kim yaptırmıyor? Onlar. Hesapların hepsi de burada kitlenip kalmakta.

Ben neden Aday adayı veya neden aday olmamışım? Neden meydanlara inmemişim. Neden taraf belirmemişim de neden karanlık bilinmeyen odalarda Muhalefet desteklenmeli demişim. Evet neden?

Fakir olmak, sevilememek itilip kalkılmak olmadık yerler de aşağılanmak. Bu duyguları bileniniz var mıdır?

Yazdım. Ve yazmaya devam edeceğim. Bin kere Savcılıkla tehdit edildim. Asarım keserimler yolumu, havamı, güneşimi kestiler. Olmadık yerler de üzerime, üzerime geldiler. Gelmeye de devam etmekteler. Arkası kesilmeyen eleştiriler. Şantaj ve olmayacak tehditler.

Sebep? Aday adayı olmadım. Kendi nam ve hesabıma değil de muhalefete çalışmak için. Bir kez olsun kendimi değil de Özgürlüğü düşündüğüm için. Hak Yolunda gidebilmek için. Ne Ermeniliğim kaldı. Ne Yahudiliğim.

CHP’liyim demedim. CHP’ye geçiyorum da demedim. Muhalefet dedim. İlla muhalefet Partilerinin desteklenmesi gerekmekte dedim. Ne MHP ne de Bağımsız demedim. Ama Millet için Adalet için iş için aş için İktidara hayır dedim.

Belki dediklerim uzak görünmekte. Belki dediklerime yani bir ağaç gibi tek ve hür yani aşirete bağlı olmadan cemaate bağlı olmadan tarikata bağlı olmadan verilecek üç beş yardıma bağlı olmadan veya herhangi bir şeye bağlı olmadan tek ve hür ve bir orman gibi kardeşçesine yaşayabiliriz dedim. Dedim ama… Bir de gelin bana sorun bakalım.

Kuzey Kafkasların Özgürlük için yola çıkmış Şeyh Şamilin Torunları Selam olsun. Mühim olan göstermelik bağımsızlıkla özgür olduğu hissi verilen köleler gibi yaşamak ve bir inanç uğruna değil de menfaat uğruna paralanmak değildir.

Özgürlük pazarlık konusu edilemez. Elimde prangalar beni özgürlüğünden alı koymaz. Yeter ki ben vazgeçmeyeyim. Yeter ki ben pes etmeyeyim. Allah Büyüktür. Mersin İçel Burak Canlı

--
Bu mesajı şu gruba üye olduğunuz için aldınız:
Google Grupları "pınarslayt" grubu.
İlginc buldugunuz POWER-POİNT (SLAYT-PPS) yayinlandigi gruptur. Sizinde paylasacaginiz slaytlar varsa gonderin. mutlaka eki slayt olsun
*Herkese açık web sitesi*
http://groups.google.com/group/pnarslayt
*E-posta*
pnarslayt@googlegroups.com
 
 
 
kaliteli slayt grubu
 
 
 
Daha fazla seçenek için, http://groups.google.com/group/pnarslayt?hl=tr
adresinde bu grubu ziyaret edin