27 Nisan 2011 Çarşamba

(MADENCİYİZTR) Fwd: 2200 iş güvenliği uzmanı

---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: Mehmet Demirezen <mehmetdemirezen@gmail.com>
Tarih: 26 Nisan 2011 23:47
Konu: 2200 iş güvenliği uzmanı
Kime: isguvenlikciler@googlegroups.com


Danıştayın iptal kararından sonra haberimiz olmadan sertifikalarımız,
kazanılmış hakkımız elimizden alınmış durumdayız.Bakanlık dahil hiç
kimse ne yapılacağı konusunda çözüm ortaya koymuyor.Örgütsüz olmamız
sahipsizliği de ortaya koyuyor.Bakanlık A-B-C sınıfı uzmanlık sınavı
açıkladı ancak bu sınavlara 2200 iş güvenliği uzmanı giremiyor! kim
girecek
1- Eğitim almış kişiler C sınıfı sertifika için
2-Bakanlıkt personeli
O zaman A-B-C sınavı kim için açılmış oluyor? Ben katılamıyorum sizler
katılabiliyormusunuz? 2200 Uzman içinden katılanı biliyor musunuz?
Benim bir önerim var desteklerseniz bakanlığa dilekçe ile başvuralım.
2200' mağdur iş güvenliği uzmanı (Bizler) için 90 saat uzaktan eğitim
proğramına katılıp sınav hakkı talebinde bulunalım,
Bu konuda mevcut İSG dernekleri bizi yönlendirme adına görev
üstlenmeleri, bizler de bu derneklere destek vermeliyiz.
Görüşlerinizi bekliyorum.

Mehmet DEMİREZEN
İş Güvenliği Uzmanı (A !)
Maden Mühendisi

--
www.madenilan.com (Aracısız ve ücretsiz madencilik ilan portalı)
Grubun sahibiyle iletişim:Maden Yük.Müh. Abdullah AKÖZEL. aakozel@gmail.com 0506 427 42 22
Bu mesajı Google Grupları "MADENCİYİZTR" grubu.na üye olduğunuzdan aldınız.
Bu gruba posta göndermek için , mail atın : madenciyiztr@googlegroups.com
Bu gruba üyeliğinizi sonlandırmak için şu adrese e-posta gönderin:
madenciyiztr+unsubscribe@googlegroups.com
Daha fazla seçenek için,
http://groups.google.com.tr/group/madenciyiztr?hl=tr adresinde bu grubu
ziyaret ediniz.